24h購物| | PChome| 登入
2006-07-26 19:50:38| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小時候

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩無野做搵返d舊相出黎睇~哈哈~都真係幾好笑~
突然記起好細個ge多野~原來有好事我都唔記得lu~哈哈~我個腦只係想得d無聊野~
頭先睇返d相ge時候~先發現我都有幾多相~不過多數都係好細個~小學之後都無咩點影~嗯~我諗係因為越黎越肥所以唔想影~同埋果時多數都係影貼紙相~
除左咁之外我仲發現~我細個ge時候都真係幾廋~之後再越戀越肥~唉~仲有我終於知道點解d好耐無見ge親戚會話我越大越靚~除左係因為佢地有口德之外~仲有因為...呢個係秘密~哈哈~我知就得啦~

我頭先拎住d相係咁問媽咪~相入面ge我幾歲?識唔識得係咩地方?同我一齊相ge係邊個?等等ge無聊問題~媽咪有d記得有d都唔記得lu~

突然間都覺得自己好似老左好多~同埋以前ge自己同而家ge最大分別就係~以前無論影咩相都好~都會笑~但係唔知由幾時開始我影相ge時候都唔會笑~
真係可能人大左煩惱ge事就越多~笑容就會小左啦~~~~

可以的話我真係情願做返小朋友~(咁當然唔係而家呢代ge小朋友啦~因為我唔太鍾意而家呢代ge小朋友)雖然小朋友要聽大人話~但係只至佢地單純天真~同埋無咩煩惱~比較自由~咁當然以上講緊ge唔係而家呢代ge人啦~

台長: toro
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文