24h購物| | PChome| 登入
2004-01-28 22:33:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

先入為主~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~今日同左d好耐無見ge朋友出左去~佢地一見到我隻手~就好緊張咁問發生咩事~我已經不停咁講~我無事只不過係唔小心整到~呢d叫意外~可惜係無人信ge~算啦咁我講咩都無用~只怪以為太癲~所以而家我同人講我已經唔會好似以前咁~唔會有人信~
今日同佢地講返好多以前ge野~哈哈~原來我以前飲醉真係癲得好緊要~醉酒鬧事咪我呢個人lor~原來我不知不覺識左佢地咁耐~佢地都知我係個咩人~雖然平時佢地會當我男仔咁睇~不過佢地知我有事ge時候佢地唔會理聽日要唔要返工有d咩做~都會陪我飲~知我醉就會睇住我~唔比d利ge野係我身邊出現~就算阻止唔到我~之後佢地都會幫我止血~返到公司d同事問我做咩~我唔識答~佢地會幫我答~雖然我不停咁為佢地帶黎麻煩~但係佢地都無話唔理我~好幸運識到佢地~
但係呢~我想話我變左勒~我學識任何野都要靠自己~唔係因為無人可以令我相信~而係我覺得我大個勒~我要堅強~我唔想比人見到我唔開心~同埋我真係想定~唔想再玩~嗯...或者係因為之前好多事都唔識去認真~所以攪亂七八糟~我唔想再咁樣勒~

拜託你 不要數我
從前事 若你要數太多污點讓你數 不盡
你看我 今次多守信
難道我 後悔已經沒有用

是我做錯 是我做錯 是我做錯 你要什麼
縱費用昂貴 在所不計 只想洗去舊過失 累積一貨櫃
恨也恨過 鬧也鬧過 罰也罰過 還求什麼
我縱是無法被你抱住 (過去事何以尚要多提)
都起碼讓我停住跌勢 (圍繞這討厭主題發揮)

你記住我當初不忠誠
不相信今天我 愛上安定
我 對著你 怎保證
至夠力證明我 已是定了性

woo.......你看著我眼睛 何以
你 會待我這麼不公平
不相信今天我 愛上安定
那印象你 可否抹清
我再讓你難過 我願受報應

台長: toro
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文