24h購物| | PChome| 登入
2004-11-05 01:15:39| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/11...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3/11

今日起身~明顯好左好多~之後就準備出去九龍塘搵derek食lunch喇~點知係我攪掂晒差唔多出得門口ge時候佢打俾我話原來佢今日得一個鍾lunch~仲要依家開始…唉!even我即刻出門口呀斬要半個鍾先到啦~點食呀仲~咁我就冇出到去lu…原本諗住去做功課嘛~既然係咁…我就決定係屋企做喇~而在各方好多幫助之下…我份evemt term paper終於見到曙光喇~哈哈~之後我就出門口喇~返工呀!!今日早左少少出去~因為我未食野呀~出到去tst…自己一個去左delifrance食~之後就返工lu…嘩~今日返到去….冇野做囉~我就唯有企係個場度啦~一百個悶呀~而d時間仲過得好慢tim…好唔容易先等到收工囉~而我中間只係傾計傾計同傾計…哈哈~放左工去到locker見到derek ge sms…佢應該會出黎搵我食飯~哈哈~咁我兇左公司就打俾佢喇~佢岩岩到左tst囉~之後就約左佢係新港等喇!...之後我地就去左食飯~我地都食左個半鍾呀~哈哈~之後就搭地鐵返屋企喇!!返到黎就涼沖~而媽咪又留左d野俾我食~所以我又食…哈哈~之後icq …msn…打下日記咁~

今日係msn Derek 同我講過classify ge問題…佢話佢都唔知可以classify我做咩野喎~哈!都係諗清楚先算啦~講真依家斬幾開心丫~不過就……

仲有呀~billy呀~你做咩成日都講功成身退喎~你係唔係覺得我係你一個負擔呀?你係唔係唔想再理我呀?我好唔明囉~你好似好想唔理我咁既~究竟咩野事喎~你咁講又有咩野意思呀?

台長: Simon仔
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文