24h購物| | PChome| 登入
2004-11-03 01:15:55| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

病死人喇...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/11

今日一早起左身~去左沙田site visit呀~都冇咩野特別野睇~搵傻左tim…而今日我仲同peni以一對情侶姿態出現~哈哈!咁樣可以幫我趕走唔少閒話~而之後到左1130我地就散喇~我地就返左去九龍灣~因為我地有堂上呀~但我地返到去上堂之前同左donald仲有kaho去左美心食飯~(雖然遲到…不過我地都要食呀!!)而係呢段時間derek都同我sms緊~到我地去止堂喇~嘩~今日呢堂都幾悶下喎!~上上下我仲頂唔順…要訓喇~仲要係亞sir面前訓囉~不過我都唔理得咁多喇~之後我就同peni飲左杯野就去左返工喇~一返到去我就感覺到有d喉嚨痛~大獲!!之後就繼續做野啦~今日我學左好多野呀~所以今日我好好好忙~係咁file鞋…冇停過~而我一路做就一路感覺到好熱~好辛苦…我諗我應該發燒喇~我次次都係咁架~之後我唯有繼續做啦~唔係可以點喎~到左2100….終於放返工喇~但我就好辛苦…已經到左勁辛苦呢個程度喇!!之後去到locker開返倘電話~見到derek send左sms俾我…咁我就打俾佢啦~不過佢又聽唔到囉~反而佢知道有sms囉~我下次都係sms佢算喇~之後佢同我講佢同佢媽媽係tst囉~而我就話狙比佢知我唔舒服…佢就叫我返屋企休息…哈哈~不過佢唔叫我都會咁做~而佢仲同我講佢睇雨有冇機會撞到~唔好玩啦~我地都向唔同方向行~之後我就行左去搭車喇~今日我行得勁慢囉~而且我仲軟下軟下咁~好似冇晒力咁~好唔容易我終於都去到地鐵站!!搭地鐵ge時候~冇咩野精神..仲要冇位坐囉~之後到左金鍾轉車~一上到車…俾我發覺左一d野喎~我見到derek同佢亞媽囉~哈哈~我同佢地隔左一兩個人咋~不過佢睇我唔到~咁我就打俾佢啦~又聽唔到…之後sms佢~再打俾佢~哈哈~佢終於都見到我喇~哈哈~講真丫~一百個驚囉~估唔到我地大家係tst冇見~反而搭地鐵撞到囉~哈哈~唔通我地真係咁夾??真係有緣到咁ge地步???哈哈!之後佢地係cwb落左車~而我就繼續返屋企喇~返到去涼左個沖…食埋個飯~都仲係好辛苦囉~而今晚我表姐又上左黎喎~叫我幫佢整野~唉~我都好辛苦啦~唔好咁對我啦~好唔好~而幫佢整野ge同時~我都有icq…msn下~哈哈~之後打埋個日記~我唔得喇~一千萬個辛苦呀~訓喇!!

台長: Simon仔
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文