24h購物| | PChome| 登入
2004-10-21 02:46:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/10...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20/10

尋晚訓左ge時候peni打比我囉~同佢傾左一陣~大家都發覺我地好似冇以前咁friend…佢就話佢因為呢排多左同donald一齊…而我就覺得係因為我自己心情唔好而收埋左自己…哈哈~兩個人爭住攬上身~就因為呢樣…我就感覺到我地真係好朋友呀~哈哈!!之後仲收到wallis…佢知我尋日發脾氣…唔知佢打黎係唔偽氹下我呢…佢同我係到唱歌囉~哈哈!!(不過我都冇諗過佢會打比我…而佢又冇咩野需要氹我丫~我又唔係佢邊個…佢要氹不如氹下佢自己果個仲好啦~不過我都幾開心既~算啦!!)之後我就訓左喇!而今日我就1200先起身~之後就同左媽咪落左去飲茶…而呢個時候derek打俾我問我知唔知幾時交form…哈哈~我唔記得囉~同佢傾左一陣就收線喇~之後飲完茶我就返學喇~今日test呀~!但我返到去都係未夠鍾…之後我就上左library幫derek上網睇下幾時交form…係我岩岩睇到想打俾佢ge時候佢ge sms就到喇~哈哈~次次都係我想打俾佢佢就會打黎~有冇咁岩呀?佢仲要話比我知佢已經知道幾時交form囉~哈哈~好驚呀!!之後我就去左prodium同d同學hea下咁...差唔多時候我就些左去喇!!上到去見到好多人呀~哈哈~但就仲未入得…之後見到亞傑朱ling亞don同peni…哈哈~估唔到我地係係呢倘情況底下五個人一齊囉~哈哈~不過好快大家就分別同其他人傾計喇~到左1600…終於都可以入得喇~(原本佢話1545開始囉~)算!!之後就開始做喇~哈哈~我就梗係唔識啦~之後我地就去左delifrance食野~但我地等左好耐好耐先可以去得到囉~唉…而食野ge時候大家又講下hollwind 扮咩野喎~但我完全冇諗過玩囉~哈哈!!食完我地就返左學校做野喇~聽日present喇~我地做左一陣就因為要返屋企食飯而閃左…但返到去佢地都差唔多食完lu…我又自己一個食…之後就睇左一陣電視…開始繼續同我個power point搏鬥喇~一路攪外個power point…一路同tammi佢傾…唉~佢係呢個時候仲想改野囉~我死都唔俾佢改呀~之後又張個power point d野又整過喎~不過算啦~都係佢攪ji…由佢~之後我就繼續做做做…喇~係我最眼訓ge時候wallis同我講佢訓喇~咁我就同佢講早抖啦~佢就話我唔理佢…哈哈~咁我就問佢想我點理佢啦~之後佢就話冇野~仲叫我俾心機做…喧我就繼續啦~點知佢係呢個時候開cam囉~哈哈~問佢做咩…佢就話諗住見下我喎~哈哈~有冇咁好呀?氹我咩?點知~佢見完我一陣就off左喇~哈哈~咁俾人氹下…又幾開心ge~不過可惜丫~佢唔屬於我…而係屬於人地ge~唉!!之後就繼續做喇~

今日同左billy icq傾左一陣~um…都好ge…起碼知道佢冇咁唔開心…而且佢都仲知道自己想點~而佢仲係可以保持到好平淡咁去諗野~哈哈~咁就好喇~不過點都好啦~我都會支持你架~

台長: Simon仔
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文