24h購物| | PChome| 登入
2004-10-20 00:07:57| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做咩野呢??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19/10

今日要返學~1130自己就起左身…不過攪攪下都係遲到,…到左藍田join埋peni同c+…一齊搭車返學~佢地就係到傾finance..我就唔知做咩野好~之後返到學校上sm…都ok啦~不過好餓~而一路上堂一路同derek sms….好彩有佢….唔係訓左喇~佢話比我知佢果個嬲左佢囉~哈哈~咁我就問下咩野事~其實我都覺得同我有關~哈哈~不出我所料~有人又呷我醋…哈哈~不過睇到佢答佢ge答覆….好開心…因為佢當左我係一個朋友….哈哈!!今日早左半個鍾落堂~咁我地就去左delifrance食野~果個人ge服務態度好唔得囉~不過我都冇咩野心機話佢喇~之後食完又去上堂…而係學校門口仲比我地撞到亞傑同朱ling tim呀~一見到亞傑我就攬住佢…唔知點解我覺得佢俾到好多安全感我…係我咁唔開心之下攬下佢對我黎講係有用架~之後同佢地傾左一陣~~今日multimedia好似易左…因為我都識做…哈哈~而亞sir仲好好人咁話比我地知我地之前冇上ge堂d野好難~佢仲話叫我地有咩野唔識就搵佢問~佢真係好好人呀~之後我地就過左main camp喇!過去ge途中見到一亞tat…於是我地就一齊過喇~傾下計…諗返我地自己個ocamp…都幾開心架…哈哈!!之後毫上左canteen搵donald c+佢地喇~之後大家行下hea下等下咁…到左lib記門口….咁我地就一齊入左去…佢地就溫書…我就訓…原本約左人食飯…點知佢又未放工~之後諗住同peni佢食啦~不過….之後收到derek電話同佢傾左一陣~之後我就決定左返屋企喇~反正我係邊都冇野做…返到去充食飯…之後icq msn…同大家傾下計~見到wallis…冇叫佢…因為我自己仲有d唔開心…唔係好想同佢講野~之後佢問我有冇野~我話有…之後佢講多 兩句…之後就冇理我lu…其實我知我冇咩野資格去學人呷醋…因為呢樣野跟本都唔係我ge~不過…唉!!我都唔知喇~之後就同derek傾計~哈哈~佢話佢果個嬲完佢囉~真係好~咁我都唔駛做衰人…之後就打日記~完喇!!

我發覺….可能呢排諗野諗得太多喇~我都唔知自己諗左d咩野…唔開心我又為左d咩野呢??我都真係好混亂…總之知道自己唔開心…冇左以前咩野都咁開心ge感覺~至於亞細~呢兩日我都知道自己冇再因為佢而諗野~咁係唔係一件好事呢??咁係唔係証明左我已經冇野呢??至於wallis…一個由頭到尾都冇可能ge人…我又因為佢諗左d咩野呢?我依家係唔係因為佢而唔開心呢??如果唔開心又因為咩呢??

唔知點解…可能因為自己之後拍拖都冇停過咁滯啦~我覺得自己呢排有d拍拖ge需要囉~一直以來我唔係一個冇拖拍會死ge人…但點解我依家會有一個想拍拖ge感覺呢???唔通我變左??

我總覺得呢一排ge我好有問題…都唔似以前ge我…一d都唔似~日日都唔知自己攸緊乜…可能連自己想做咩野都唔知!!喂呀~劉肇文呀~返黎啦!!你去左邊呀>??

台長: Simon仔
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文