24h購物| | PChome| 登入
2004-06-25 16:13:19| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6/19 歐國盃

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

依排興睇波, 晚晚都有波睇, 晚晚半夜三更都有好多人坐o係電視面前吶喊, 我就梗係冇睇啦~ 我個人鍾意睇NBA多D, 多D波入嘛, D人又唔駛跑咁遠, 又唔會冇波入, D分上上落落都幾刺激O架~ 不過, 依季都完O左啦, 活塞做O左冠軍都好, 唔駛成日俾湖人威晒, 太囂喇佢地, 如果佢地唔係輕敵, 我諗唔駛輸咁多囉~ 唉, 最慘O既係我至愛O既艾佛遜竟然一早被Foul出局, 冇計啦, 都唔知佢有冇機會戴上冠軍指環呢? 我衷心祝福佢啦~
講番歐國盃, 我都唔係好明點解D人咁沉迷, 晚晚睇都唔厭喎! 兩年一次睇歐國盃, 兩年一次睇世界盃, 邊度得O黎咁多盃呀? 報紙話要番工O個D人都晚晚睇, 攪到成日遲到, 成日都冇咩精神, 日夜癲倒~ 鍾意睇都唔係咁O下嘛?
咁我又唔否認有D真係幾好睇O既, 好似英格蘭同葡萄牙咁, 睇碧咸, 奧雲, 謝拉特, 朗尼同費高O個D咁都已經夠抵睇啦~ 好彩我都冇話特別鍾意邊隊, 嬴就話O者, 輸O左就真係心痛死喇, 我勸有心臟病O個D人都係唔好睇為妙, 一陣嚇死都唔知咩事呀!
每次睇波我都會諗起一首歌~ 雖然隻歌同歐國盃冇咩關係, 但係都OK切合O卦~
首歌都好耐之前咯, 有D Out tim~ 就係李克勤首<<球迷奇遇記>>喇~
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
起來 起來 起來 起來 今晚大家不想去街
起來 起來 起來 起來 坐低又起身博命嗌
起來 起來 起來 起來 睇波順便睇o下波鞋
起來 起來 起來 起來 場場場面偉大 腳腳腳法古怪
人人人浪最 High

懶理你是有錢或窮人 即使三更半夜無得 "目訓"
即使三個眼袋仍甘心 還樂意在每晚發出這聲音 噓...噓...

# 睇波一家大細最興奮 過癮在各自變o左對頭人 哈...哈...
球迷來自遠近 法國靚女吸引 全情投入氣氛 #

(Rap): 朗拿度個光頭就好可愛 施丹都有個地中海 柏金就最怕搭飛機去比賽
卡路士o既罰球就o羅晒彩 碧咸同辣妹就真心相愛 華達拉馬個髮型就死都唔改
巴治奧唔入選就唔應該 等多四年咪要好耐

台長: C-wai
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文