24h購物| | PChome| 登入
2005-05-09 15:04:04| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19-4-05 (上) 秘書節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19-4-05 (上) 秘書節

今年係第一年慶祝秘書節!因為以前爺爺boss始終係男人,如果走去同孫女秘書食飯會比較敏感!所以唔係咁方便!今年終於有機會慶祝啦!!

我老闆約埋我,隔離Ops Dept的一個PI 同佢秘書,四個人一齊食飯!我今日比平日著得靚d,梗係啦!同大老闆去食飯,一定要著得好好睇睇!結果我地揀左中環Ritz Carlton Hotel 的Shanghai Shanghai 食上海菜! 好好味啊!! 今日有翅,有蝦,有魚,有帶子…重有我鍾意食o既楊枝金露! Yeah! 好開心!又唔駛食得咁趕,2點半先施施然返去!yeah~~~~

今年係第一年慶祝秘書節!做秘書真係好,其實我都無乜供獻!哈哈哈!我都好滿意呢份job,搵到呢份工真係好好彩!出面私人公司做秘書真係好似打雜咁,但呢度真係好free,工作量唔多,人工同benefits又比出面好好多,加上好彩我呢2個老闆都好好人!所以我好enjoy我呢份工作! ^^ 雖然有時都几忙,但最開心莫過於出糧o既時候!!呀~~~~快d出糧啦~~~~~重有10日……..

台長: CarCar
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文