24h購物| | PChome| 登入
2005-05-09 15:04:38| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19-4-05 (下) Cold War

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19-4-05 (下) Cold War

本來今日心情唔錯!放工約左Kevin去買演唱會飛!在金鐘MTR join左佢之後去銅鑼灣通利! 期間因為一個問題…令到我同佢氣氛變到好cool...好似冷戰咁!其實…我同佢係有哂Commitment,但係其實我都幾介意!雖然我都知道後果會好嚴重!但…唔通我地就係要咁相處咩?

食飯o個時,大家都無野講!咁係因為我真係唔多高興,我唔可以扮開心,亦都唔想講野!很冷很冷的局面…直至食完飯,我地去左大球場o個邊散步!佢竟然stupid到問我今日做乜咁靜, god!!不過佢後來都不打自招講自己衰乜!唉…後來大家氣氛先無咁彊咋!

唉…真係好難做,我都唔知應該點處理呢件事! 無可口非,大家都覺得有難處!所以我地之間先會有commitments!但其實根本無其他辦法!遲早都會發生!我終於都身同感受…o個d藝人o既苦衷! 可能…要得到一樣嘢o既同時,係要付出其他嘢啦!好煩好煩…….

Cold War雖然已過,但問題仍然存在! 唉…很無奈….

台長: CarCar
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文