24h購物| | PChome| 登入
2006-01-16 18:56:33| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/1 又一次失望

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本來約好左BBQ...心情極度興奮,重特登留肚...因為我要食燒雞亦!真係好大期望!下午同爸爸去配眼鏡,配完5:15pm打俾佢,約佢6:15pm在銅鑼灣MTR等! 臨收線之前打俾佢,話時間都差唔多,得一個鐘,佢要準備出門!結果....6:04pm 仍然重o係筲箕灣! 又遲到....又遲到...佢o係電話度一直3分鐘唔出聲...結果無奈收線...
或者佢一直都唔覺得我上一篇日記其實好serious...我講緊o既係分手...!佢睇完都若無其事..或者佢覺得...我唔會捨得啦! 我本來覺得..算啦...我已經講得好清楚...遲到同埋遲到後都重要發脾氣呢個問題,我就睇下佢會唔會有改善!於是今晚先會出去...黎到都已經6:35pm! 唉...算啦快!沿路行去坐小巴...慢慢行...他他條條,慢條斯理咁...唉...又算啦!我都己經習慣佢呢種行動援慢o既節奏..~_~..去到先發覺,原來無得BBQ!真係好失望...早知我上網check清楚先去...(但呢個好似變左係我o既責任,我越黎越似一個阿媽)!之後改左去赤柱...咁都好丫...

去到行左一陣...睇下食乜野好! 去到美利樓,諗起一個人...一個好浪漫o既人..浪漫...真的可以記一世!我永遠都會記得呢個回憶! 去到赤柱,差不多大部份餐廳都係好有情調的,當然想浪漫一下!我地一齊咁耐..都未試過食一餐candle dinner! 可笑嗎?真係一次都未試過! 今日諗住趁機去浪漫,點知佢竟然suggest去大排檔或者McDonald...@_@..眼都突埋...唔係呀?? 係咪真係悶得咁緊要? 咁無情趣?!結果去左食香辣屋!坐出面有candle,對住個海,好浪漫! 入到去,佢話要坐入面,咁同食大排檔有咩分別? 講到出口想同佢浪漫一下,但..坐入面..一d情調都無?? 所以我今次主動決定話想坐出面..好可惜...o個個位有少少燈光...所以無candle...但都ok啦!都叫做比平時唔同,我都已經好開心!所以之後我心情都好番好多!

~續~

台長: CarCar
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文