24h購物| | PChome| 登入
2005-05-09 15:03:22| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17-4-05 低能小朋友 x 2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17-4-05 低能小朋友 x 2

今日同爸爸媽媽去尖東全聚德食京滬菜,跟住同媽媽去左新世界中心睇狗展!啊!!!有我最鍾意o既八哥仔啊!!真可愛!

睇完狗展,去銅鑼灣join Kevin!我地又去Haagen Dazs食雪糕! 今次我地終於可以食到我地上次好想食o既荔枝味同咖啡味! YEAH!我重偷錄左佢食雪糕的movie!haha!~

夜晚我地再去太古城!好耐都無去過太古城啦!!唔知點解,我對於太古城係情有獨鍾!我已經將成個太古城加埋吉之島行哂!真犀利!

我地行到去吉之島時,經過見到有好多卡通人物的床單!有個傻瓜竟然買左套反斗奇兵o既床單!揀o個時又想要超人特工隊!哈哈哈!之前有人話我揀電話繩好似揀老公咁,原來有人同我一樣咁三心兩意!重要買完之後又要話自己低能!呵呵呵!問人自己係唔係低能就已經係stupid啦!果然係一個傻瓜!~hahhaa!本來我都想買,但係無我想要o既Hello Kitty, 只係得米奇老鼠....Winnie the Pooh...好唔抵得佢有新床單用... >_<.... 跟住我地去左鰂魚涌公園坐多一陣就返屋企啦~

今日有人對那個 “好特別”的散紙包好有興趣,哈哈哈! 笑左好耐! 唉....睇怕女仔都唔敢用啦!有人重話要買d野貼上去....哈哈哈!~~~ (Details就唔講咁多啦,你地估下係乜野散紙包吧..hhhaaaa......但係估中都係無獎o既…hhaa)

台長: CarCar
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文