24h購物| | PChome| 登入
2006-05-04 00:59:16| 人氣120| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重演習慣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由於上學期到依家的忙碌,我已經放棄左由珠海一直保持到廣州歷時一年半的習慣,就系趁住夜歸前最後的漆黑時光,擔住支煙仔,著得好casual,扮得好頽廢gum出去士多or超市入貨。。唔知點解。。依種習慣令我好enjoy。。好奇怪。。but 感覺好soft。。tonight,我終于好得閒gum將我依個告別以久的習慣再上演多一次。。對於依家過著繁忙日子的我,系異常珍貴的。。

我buy左八個細peach,九個mango仔,嘉頓小平方包一袋,達能純白酸牛奶一樽。。哈哈。。乖乖地學生卡一“嘟”。。又返到宿舍喇。。房度仲好high gum repeat ing Hide with Spread Beaver既Pink Spider。。come to dance with Hide。。u n me only。。this perfect moment。。

其實返來路上,我念起距的説話。。望住自己的身影俾月光映射係校道上的一部部車上。。注視住自己個髮型。。唔通。。我真係注定系一個生活作息好唔正常的人。。夜貓。。晚晚如是。。唔系一段時間la。。系已經連續幾年la。。只怪我迷戀夜色。。黑暗的氣氛。。好迷離。。身不由己。。

PS:
X先生(2006-05-03 03:08:55)
你還是這麼晚才睡阿?
(本消息發自騰訊官方手機門戶http://3G.QQ.COM! 超前體驗3G時代Q生活!)

。。。。。。

衝涼。。望住鏡中的自己。。恩。。越來越滿意自己個髮型la。。梗係因爲X-JAPAN n Hide la。。聞到手指閒淡淡煙草味道。。好香。。好香。。

衝完涼。。吮吸一啖潔白的酸奶。。清心。。過癮。。

凱蒂.佈拉佛曼話,光是一個人呆在房間裏,就已經超過了我的忍耐力的最大限度。

睇下我自己。。簡直係神la。。kaka。。

不過神始終(口力)過凡人。。

神,係沒有七情六慾的。。

台長: SeRenDiPiTy!
人氣(120) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文