24h購物| | PChome| 登入
2010-12-28 11:40:27| 人氣234| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

晨gum早 Part2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

“你同女仔搞野係咪無前戲ga?”

---距打過來。。話仲要唸我d問題。。

雖然我都知我有太多問題,估唔到距有放在心上,小小的sweet喇。。

但原來係依個問題。。

果然男女大不同。。

我關注的係距既生日party我make a decision唔去喇。。

距關注肢體問題。。

幾好吖。。所以依個世間sin會安排男與女去結合。。

不過,距應該無留意到我唔開心的原因。。

雖然,無拖手,無擁吻,無##。。

但係好中意距緊緊從後面攬住我的感覺。。

d天氣唔知做乜野,或者真的幫緊我。。

凍到手冷腳冷全身顫抖。。好似身處冰天雪地當中。。

當距攔住我的時候。。

溫度即刻上升,久違的幸福感覺瞬間湧滿全身。。

這樣的寒風的冬天的夜裏特別美麗,因爲有你!!

唔知究竟係咪真的好喜歡好喜歡你。。

但係時時刻刻都想隔離有你,為你奮不顧身去做一d野。。

雖然唔入得廚房。。

but天份gum高,使乜驚!!

第一個唸法就係做一份早餐俾你。。

你無食早餐的習慣,確實唔好,胃遲早會發脾氣!!

一切很美,只因有你。。

雖然----〉今日陽光明媚,可惜不屬於我!!


ps:尋晚暈車浪,真真恐怖!!

恐怖過沙頭角綠剄!!


台長: SeRenDiPiTy!
人氣(234) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: |
此分類下一篇:愛情的模樣
此分類上一篇:隔日晨gum早。。

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文