24h購物| | PChome| 登入
2011-01-05 00:02:55| 人氣281| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛情的模樣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你是誰 叫我狂戀?

。。。。。。

我愛誰 已無所謂。。

。。。。。。

痛,無止境的痛。。

。。。。。。

後知後覺ing

從上個禮拜一一直頭痛、頭暈、胃痛、心痛。。

後知後覺才明白原因在哪裏

就是那一句話,一句匆匆帶過的話語

“後晚就臺灣條女過來”

一直病到此刻。。

無所適從。。

中間有一天,他問我除了生日那一天還有沒有發過信息給他

我已忘記了

到底有多少次想發信息卻唯有忍住寫在心底裏然後自言自語去對答

最後到底有沒有發出去 天曉得

。。。。。。

從九點多打到十一點多

carrie打來 我話 得 我依傢過去問你儸生蠔

但係 我一d都唔知 我孤孤單單儸住一打生蠔 應該何去何從

但係 carrie都等咗我兩個鐘 安靜的忍住情緒淡淡的講咗句

“其實我今晚計劃有變”

“唔食住?gum唔好特登過來儸la”

忍住 忍住 再忍住 情緒係可以控制的。。

“gum好喇 我聼日sin儸”

電話一挂斷 我即刻又手痕打俾距

終於 兩個鐘頭後聽到距的聲音 依然清晰

但我已經唔清晰

了了幾句 我已經忍唔住淚水 一挂綫

所有的傷痛 所有一個禮拜的堅忍瞬間被摧毀

我知道 你好可憐 好卑微

存在的 即是合理的。。

如果你的電話真係無電

那麽上蒼的用意何在?

。。。。。。

我唔知 我有幾鬼中意你

我唔知 你我是否有未來

我唔知 你究竟有無感覺

我唔知 點解甘願去卑微

成世人 我唸 至此一次喇

作威作福的過去的報應!

。。。。。。

是否 我應該放棄

是否 我應該祝福

是否 我應該??

。。。。。。

最想認真的一次

最想專一的一次

點解注定劇本並不完美

。。。。。。



袖口紐,你明白嗎?


台長: SeRenDiPiTy!
人氣(281) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友) | 個人分類: |
此分類下一篇:雨不停 & 灰色的軌跡
此分類上一篇:晨gum早 Part2

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文