24h購物| | PChome| 登入
2006-05-03 04:27:52| 人氣588| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

X-JAPAN

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我和X-JAPAN。。之間的一段淵源。。

N多年前,屬於我的一個過渡時期,我有左屬於自己既一閒“貓屋”,又因爲一個膚淺且有實際意義的理由,我buy左Glay既大幅佈質poster。。其實個reason好simple,就係我唔想失去自己。。Glay四個唔熟悉的男仔,起碼令我日日都仲有力量同衝勁維繫周邊景況。。我仲係擁有自己當初骨子内的信念。。

之後,好耐之後,儅我入左暨大,去左珠海校區,and then又返來本部,我終于從tracy度儸返一心記挂住既Glay poster。。從此,我的宿舍多左四個好型好cool的男仔。。見證我的快樂與傷悲。。仲要day day c我換衫同上網。。

哥哥出現,我不經意提到Glay,距話我知,Glay係學X-JAPAN既。。

我都毫不在意,因爲我平時就唔多中意日文歌,特別女仔歌,特別快歌,縂覺得好似打架gum,依傢縂要rock日文。。想死咩。。

直至到有個moment,距話有種感覺好驚失去我,話set左X-JAPAN既without you作爲我專屬的電話鈴聲。。

so。。我download左without you。。

果陣,好奇妙,我可以穩到既都係X-JAPAN既鋼琴曲。。

就係那時,我第一次見到Yoshiki。。確實有一種天使跌落凡閒的感覺。。

我見到距既透明TAMA鼓。。透明Piano。。好特別。。好特別。。

一個天蠍座的精靈。。我即刻身在其中。。

係我未有更多的任何對X-JAPAN認知的情況之下。。我深深中意左crucify my love。。確切的講,每一首鋼琴曲,都係會令每一個有自己故事的人感動的。。

becoz我知X-JAPAN係玩rock既。。無理由我search到係鋼琴曲only傢。。

天意挂。。

跟住好似就無左下文。。亦都因爲我有太多中意既band。。果期應該係GUN N ROSE。。所以。。無再追蹤落去。。

直至日前Fung幫我format部NB,幫我整左距既FTP俾我,我一個上去就C到X-JAPAN演唱會,即刻down落來。。

就gum樣。。一發不可收拾。。

YOSHIKI真的太有殺傷力喇。。

睇距地演唱會。。The last live。。每次都係喊得好傷痛。。 距地如此賣命把弄樂器

最崇拜Yoshiki。。因爲距既歌可以好rock又可以好古典。。古典的鋼琴曲。。試問邊個可以做到他這樣極端這樣完美。。

我要學識彈距既鋼琴曲!!

今次特別注意歌詞。。簡直唯美到死。。無論英文or日文(有翻譯的)。。

最可貴是他們的X精神。。我深深俾感動左。。

隨著對X-JAPAN既了解。。我到處check距地d資料。。down距地d photos。。

先知原來引起我注意同極度好奇既那個紅發小子不是bass手。。救命!!原來係guitar手。。仲要係全日本guitar技術一流!!

我仲要話分得清bass聲。。白癡來傢。。傻豬來傢。。

所以到依傢都係未分得清。。哈哈。。

今日,唔知點解。。由最初俾Yoshiki吸引到,開始關注X-JAPAN,由演唱會上覺得紅發小子都好special,好正。。到開始迷戀上距。。儅我知原來距就係傳説中X-JAPAN成員有個自殺果個。。我震驚左。。

因爲先前聽Good bye,隱約知道係Yoshiki為左紀念X-JAPAN當中一個自殺成員而寫,but c The Last Live,我仲一度誤認爲係Pata。。救命吖。。

。。。。。。

他的事跡,他的愛心,他的才華,他的眼神,他的一舉一動一顰一笑。。

深深深深。。義無反顧。。無可救藥。。我中毒喇。。

特別聽住距既solo。。好有快感。。

聽住距和音。。好吸引。。

望住距每個身影。。好衝動。。

距為fans捐骨髓。。好感動。。

我係崇拜Yoshiki。。驚嘆Yoshiki。。

今日,更加無可救藥的迷戀上Hide。。愛上Hide。。

好奇妙,聽住如此快速既ROCK,我卻可以哭泣,可以悲傷,陣陣痛楚,陣陣哀痛。。心如刀絞。。好想好想見到Hide。。

做任何事都聽住X-JAPAN,訓覺都唔捨得同距地分離。。

後來,先知。。今日(其實係尋日)5月2日。。係Hide既忌日。。

唔怪得知la。。感覺好奇妙。。我成個腦都挂念距。。好想好想見到距。。

即使夢見到好。。我已經身不由己la。。

妹妹由陽朔玩完好開心gum返來la。。

我迫不及待同距分享我此刻的心情。。

“死喇。。妹妹。。我真的中毒喇。。我甚至乎覺得我將來既老公都一定要極度中意X-JAPAN先得。。第一次有這種想法。。”

“唔中意X-JAPAN就打入冷宮!! ”

。。。。。。

X-JAPAN既標語都係出自Hide之手。。

PSYCHEDELIC VIOLENCE & A CRIME OF VISUAL SHOCK

蜘蛛:我沒有羽毛,而那天空太高了。
蝴蝶:好吧,用我的翅膀吧,蜘蛛。

桃色的雲彩,漂流在天際。。

來自Hide組建Spread Beaver時Pink Spider。。

。。。。。。

生命力花朵綻放的季節從來無序可尋,它只是脩忽來去,輪轉直到永遠,不知何時還會,再次這般地戲弄我們,不管哪裏都好,選定一處作爲目標。。

台長: SeRenDiPiTy!

您可能對以下文章有興趣

人氣(588) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: |
此分類下一篇:HIDE Diary
此分類上一篇:She Will Be Loved

揮著天使翅膀的惡魔
各位大大您好,今天是2008年5月2日,

相信各為愛X JAPAN 的你,

都知道今天是什麼日子吧..

1998年5月2日,最痛苦的日子,

現在,已經十年了呢...

這次來到您這,

是希望秀的一切,

都能讓你們不會忘記!

也希望大家可以一直支持著X JAPAN!!

秀..

你看到我們的話了嗎?

我們都很捨不得你,

但是,請相信,

我們愛X JAPAN的心,愛秀的心,

是永遠不會變的!!!!!!!!!

你們說是不?

愛X JAPAN的路人*
2008-05-02 23:35:00
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文