24h購物| | PChome| 登入
2004-11-22 20:50:34| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

P.K. Bakery (Hong Kong) Group

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前排知道 Faculty 無 subsidy, 都幾唔開心, 雖然 Peter 都係咁話我唔好諗咁多, 無乜安慰我, 仲有 d 搞到我愈黎愈㷫 ge 感覺 haha, 不過之後佢都話幾千蚊點都借到比我, 仲有叫我有乜事唔開心可以同佢講, 因為我地唔係o個 d only hehehaha ge 酒肉朋友, haha 好感動 ar, but if peter sponsor me go exchange, 我會更加感動 haha

無錯, 我地係 forever ge 朋友! 第日我地仲要創立我地 ge "P.K. Bakery (Hong Kong) Group" 麵包王國!!! we are PARTENRS~

今個 sem 我同 Peter 相依為命, 好多功課做, 好忙, 但係都好開心, 因為 Peter 係一個好人, 正如 Peter 所講 "朋友真的是很重要的", i totally agree with u~

下個 sem 我走, 我會掛住你 ga, 記得寫信比我!

台長: 尚未設定
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文