24h購物| | PChome| 登入
2005-03-24 05:42:44| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

意大利之旅 Day 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我地為咗慳錢, 走去另外一個 town 仔搭飛機, 佢個 airport 真係好勁, 我係 check in o個個位已經可以見到條跑道 la, 真係細到你唔信...
係飛機上面見到一望無際 ge 雪, 好壯觀 ar~

去到 Milan 一個偏遠 ge airport, 好靚 ar, 周圍都係雪山, 仲有 d 山邊小屋 tim wor, 其實就係好似 "龍鳳鬥" 劉德華最後養病o個度 ge 咁, 令人心廣神怡, 空氣都好 d

不過我地都未到目的地, 仲要搭多程火車先到, 最後我地係四點先到 Milan Central, 我地就係為咗慳錢, 用咗十個鐘先去到 Milan...

我地一到就去搭 Metro 諗住爭取時間去睇野, 點知惡夢就開始 la

我係月台睇完地圖, 見有車黎就將張地圖擺返落袋度, 咁諗住上到車先拉返拉鍊, 點知有兩個細路衝咗過黎我度, 扮哂乞錢咁, 車門一 close 佢地就一支箭咁標返出去, 我覺得唔多妥, 即刻 check 下自己個袋, 但係我個銀包就已經唔見咗 la... 佢地真係好 PRO, 前後都係十零秒... 咁就 P 咗 K la...

去咗報案, 搞到五點幾, 真係勁唔好意思, 唗哂 d 時間, 不過阿秋就唔岩 la, 又話會睇住我地兩個女仔, 都唔係 ge 真 ge -_- 仲好講 wor, 係咁話我 on7... 不過佢地係咁安慰我, 唔係頭都拎甩佢 ar! 本來都好唔開心 ga, 不過佢地話有得 claim 保險, haha 我好賤地填咗 400 euro, 諗起有賺就即刻開心返 haha

之後經過見到有雪糕食, wahaha, 兩歐我都照食, 因為扼咗千幾蚊保險~ 我地去諗住去睇 "最後的晚餐", 但係收咗, 原來仲要預約咁巴閉, 咁我地就唯有放棄佢 la

跟住返去搵 hostel la, 擺低 d 野就出去食飯 la, 我地係黎到之後第一次出外食飯, haha 去咗食 pizza, 意大利 d pizza 真係唔同 d ga wor, 直徑有成十幾吋 ga! 我地一人叫咗一個 share 黎食~ 仲要一人叫咗一罐價值 HK$15 ge 汽水, 真係豪到爆炸 haha, 但係一人都係七十幾蚊 ja~

好滿足 ar, 經過見到有得打電話, 就打咗個電話返屋企, 廢事要佢地擔心, 頂佢個肺, 係意大利打返去仲平過我係荷蘭用電話卡打... 本西歐遊扼人 ge, 又話意大利電話費係全歐洲最貴

總括而言, 今日係黑仔 ge 一日

台長: 尚未設定
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文