24h購物| | PChome| 登入
2005-02-01 01:46:41| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29 Jan -- Day 6 Shopping Day + Hot Pot

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係星期六, 學校 library 唔開, 無得返去上網, 不過都有節目, 小白帶我地去 Dam Square shopping ar, 個台灣女仔話係呢幾日最後大減價 la, 食完飯我就滿懷希望咁同 Wendy, 阿秋, 小白同埋 Stephanie 出去 la~

不過荷蘭 d 野都係有 d 娘娘地, 唔係好買得落手, 但係我就終於試咗荷蘭出名 ge 炸薯條 la, 加沙律醬真係好好食 ar, 但係好肥 -_-“

最後係買咗兩對襪, 好厚 ga, 諗住去瑞士上雪山可以著~ 仲有一對勁誇張 ge 耳環, 其實買咗我都未必會載, 不過係個個都買得咁開心, 我又買埋一份咁…

之後我地就行過去 China Town 買火鍋料, 食晚約咗另外一個香港黎 ge 男仔,佢係 9F ge 前住客, 同埋一個台灣黎 ge 女仔, 佢地都係小白 ge friend, 不過都好 nice, 之前傾過下計, 教我地去邊個國家好玩~ 好期待去歐遊 ar!!! 今次打邊爐真係好過癮 ar, 真係圍係個煮食爐度食 ar, 仲有原來 d 野食點花生醬, 沙茶醬加豉油係好好食 ar, 不過小白搞o個個湯底都好好食~

好滿足 ar!

台長: 尚未設定
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文