24h購物| | PChome| 登入
2005-03-24 04:56:39| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

情人節有花收

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來對我黎講都唔係大日子, 係約咗佢地買 supermarket, 不過一早起身佢地就返咗黎, 有 d 燥底, 以為佢地做乜唔叫我起身一齊出去, 不過佢地買咗十枝粉紅色玫瑰送比我, 我都好開心, 不過問佢地做乜唔叫埋我, 佢地係咁迴避問題 wor, 咁我咪話唔答就算, 佢地先話係預先約咗早兩個鐘起身出 Dam Square 條花街買花送比我, 真係好感動 ar, 佢地真係對我太好 la, 搞到我仲疑神疑鬼 tim haha 真係太好 la 佢地兩個, 仲因為咁搞到 Wendy miss 咗佢男朋友寄比佢個包裹 tim, 真係唔好意思 la

不過 Wendy 擔心咗成個晏晝, 終於收到個包裹 la, haha 入面有封利是, 好搞笑, 但係並唔係真銀紙, 而係張彩印 ge 十蚊紙, 仲要黐咗隻小生係度, 後面寫住 :I Love U” wor, haha 真係 sweet 到爆, Wendy 仲要比我地迫佢拍咗個 video, haha 好無奈

到夜晚食 dinner, 到阿秋個女朋友 la, 不過唔係有禮收, 而係佢女友發皮四, 我同 Wendy 都勁驚係我地係側邊起哄講錯野, 激親佢… 阿秋入房同佢傾咗成粒鐘先搞得掂, 好彩唔關我地事 je, 不過勁爆笑, 問阿秋點收科 ga, 佢話係佢好肚痛, 忍咗半粒鐘, 忍唔住就同條女講收線, 勁無奈 law 聽到… 唔怪得佢條女會唔 happy la haha

知唔知道咩叫人比花嬌? 睇下幅相就知 la haha~

台長: 尚未設定
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文