24h購物| | PChome| 登入
2005-02-01 01:49:17| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30 Jan -- Day 7 自由行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來今日想去 China Town ge open market, 小白話係星期四同日先開, 但係點知都唔係 ge, 去到都無開 -_-, 咁我地唯有行返去 Dam Square o個邊行下 law, 不過反而仲多收穫~ 我買咗件 9 歐 ge Adidas T-shirt, 幾抵 ar~ 仲食咗雪糕, 我就係見好多人買, 所以去試下, 勁 creamy, 我 feel 到佢係勁肥 la, 不過都幾好食, 同香港 d 雪糕完全唔同~ 我仲同佢地一齊 share 食薯條 tim wor, 不過今次 d curry sauce 無上次咁好食

之後去 supermarket 買野, 我買咗一盒四個 Donut, 食飯前就食咗兩個 la, dinner 食粥, 唔知係咪快肚餓呢, 食完飯睇戲又食薯片, 食咗好多 ar, 打打下日記又口痕, 食埋o個兩個佢 -_-“ 真係大鑊 la, 食咗好 Q 多野 ar…… 好 la 我決定聽日開始返學我就開始減肥, 唔食 lunch!

Aiya 好緊張 ar, 聽日就返學 la!!!

台長: 尚未設定
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文