24h購物| | PChome| 登入
2004-06-10 16:21:54| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Dinner with 黃楓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期二晚約咗黃楓食晚飯, hehe 都好多好笑野, 我地攀過一個又一個 ge 山頭, 跟住又要 "碌" 返落去 wor haha, 終於到達我地 ge 目的地 la, 我地最後都係食返墨西哥野, 但係其實間都唔係好墨西哥, 個墨西哥 pizza 一 d 都唔墨西哥 haha

真係食得好飽, 飽到想嘔, 雖然阿爸成日都話我 "呻飢莫呻飽", 但係我真係要講多一次 "真係好 L 飽"

多謝黃楓請我食 dinner, 下次到我 la, 我想去食日本野, 無咁肥 haha, 當我諗返起o個晚食埋咁鬼多芝士, 真係心都實埋 haha

我返到屋企諗諗下, 其實食返杏花樓都幾好 haha 去蘭桂坊食杏花樓都不知幾咁 Cute haha

台長: 尚未設定
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文