24h購物| | PChome| 登入
2004-05-23 01:01:58| 人氣133| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

宮蕙英生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我阿妹八歲生日 la

不過佢愈大愈唔乖, 愈黎愈唔可愛, 愈黎愈唔似我......... 想當年佢同我一個餅印咁 ga ma........ 不過都仲有一樣野似, 就係把聲 la haha 聽電話, 就連阿爸阿媽都唔識分..... d 搵佢 ge 電話, 十個有八個我接 ge 都當我係佢, 搵我 ge 又係咁 haha 都唔知點解會係咁

細個o個陣, 我同細佬把聲又係一樣 ga haha 又係阿爸阿媽都唔識分

阿妹生日都係切下蛋糕咁, 阿媽堅持要買楊枝甘露蛋糕, 一睇就知唔會好食, 叫我揀, 揀完又唔聽我講 wor....... 呢 d 就係 "假民主, 真獨裁" la -_-

台長: 尚未設定
人氣(133) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 星座命理(星座、命理、心理測驗)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文