24h購物| | PChome| 登入
2004-05-20 15:31:04| 人氣96| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

曲奇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日無野做, 咁就整曲奇餅, 我自覺其實整得並唔好食, 但係我阿妹好鐘意食, 咁佢聽日生日, 咁我就整 d 乙水佢開心 la~

不過次次整親都好大鑊 (今次唔大煲 la~ haha) 因為焗o個陣唔睇住佢, 就會焗燶, 因為我真係會無咗件事, 燶到變炭都唔知, 上次就係煲湯搞到好大煲 haha........我話整親曲奇餅都好大鑊 ge 原因, 其實係因為我要棟係度睇火, 咁我就會同時不停咁食, 不停咁食, 不停咁食, 不停咁食..........無錯, 係不停咁食.........試過有一次食咗成半, 即係十幾廿塊.......所以我唔鐘意整就係咁解, 你要明白, 棟係度睇火係好無聊 ge 一件事, 咁梗係要搵 d 野做下, 最就手就係食岩岩焗好 ge 曲奇 la -_-

今次整比阿妹食, 真係大犧牲........我又食咗唔少 la

台長: 尚未設定
人氣(96) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 美食情報(食記、食譜、飲品)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文