24h購物| | PChome| 登入
2008-03-05 21:05:48| 人氣1,641| 回應1 | 上一篇

再見悲哀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Recently bumped into a song by Sandy Lam, love its lyrics so much.
A song dedicated to calm down a troubled heart.

Lots of things happened after coming back from Hong Kong.
Finally will graduate in summer...
Finish up my first goal in life and will move onto the second one...
Let’s see how it goes...


再見悲哀

再見悲哀因我不再計較任何結果
甚麼都可以坦蕩未在乎誰是錯
我兩眼合上失去甚麼
是與非也掠過
別固執到問一切為何

再見傷感因我不易被淚流留住我
甚麼的境界都愛自自然地渡過
去到最尾就如與物忘我
回復身心最初
面對心鏡內一片平和
鳥聲瞬間閃過

除了心 只有心 可以解心鎖
煩惱多 因我要得多
微似砂 輕似煙 怎會有風波
有惆悵 跌入了恆河

情路太彎 過就過 當是個經過
感動的愛 當做一次砌磋
沿途上遇上甚麼 都欣賞過
投入時便快樂一起過
這麼最好不過

傻也好 痴也好 因你記得多
忘記的 比你記的多
懷念最好 我便會 繼續愛惜我
花瓣飄過 美在不顧結果
人存活在世就似沙粒飛過
誰又曾為了誰褒貶過

這麼最好不過 這麼最好不過 全是一種經過


I promised myself to have a great funeral...
I promised her to live a good life...
I promised my friends to make them proud of me...


After

A decade of darkest hours...
Numerous sleepless nights...
Countless humiliations...

I survived...


I’m sure everything will be done... in this life.

台長: B612 星上的小王子
人氣(1,641) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

::claire::
All the best to your new page of life
2008-03-24 01:35:28
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文