24h購物| | PChome| 登入
2006-02-16 14:20:03| 人氣110| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

You’re Beautiful

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

James Blunt--You’re Beautif













My life is brilliant.




My life is brilliant.

My love is pure.

I saw an angel.

Of that I’m sure.

She smiled at me on the subway.

She was with another man.

But I won’t lose no sleep on that,

’Cause I’ve got a plan.




You’re beautiful.

You’re beautiful.

You’re beautiful, it’s true.

I saw you face in a crowded place,

And I don’t know what to do,

’Cause I’ll never be with you.




Yeah, she caught my eye,

As we walked on by.

She could see from my face that I was,

Flying high,

And I don’t think that I’ll see her again,

But we shared a moment that will last till the end.




You’re beautiful.

You’re beautiful.

You’re beautiful, it’s true.

I saw you face in a crowded place,

And I don’t know what to do,

’Cause I’ll never be with you.




You’re beautiful.

You’re beautiful.

You’re beautiful, it’s true.

There must be an angel with a smile on her face,

When she thought up that I should be with you.




But it’s time to face the truth,

I will never be with you

========================================================

我的生命如此璀璨




我的生命如此璀璨

我的愛是如此純淨

我曾看過天使

我非常的確定

她在地下鐵裡對我微笑

而且身旁陪伴著一位男士

但是我並不會因此而失眠

因為我自有我的想法




妳是如此美麗

妳是如此美麗

千真萬確的,妳是如此美麗

我在擁擠的人群中看見你的臉

我不知所措的

因為我知道永遠無法陪伴在你身旁




是的,妳佔據了我的心

就在我們擦身而過時

也許妳還能在我臉上看到

就像在飛翔一樣的快樂

我想我們再也無緣見面

但這一刻就是永恆的也不會改變




妳是如此美麗

妳是如此美麗

千真萬確的,妳是如此美麗

我在擁擠的人群中看見你的臉

我不知所措的

因為我知道永遠無法陪伴在你身旁




妳是如此美麗

妳是如此美麗

千真萬確的,妳是如此美麗

她臉上一定會綻放著天使般的微笑

就在當她想起我們或許能在一起時




但該是面對事實的時候了

我永遠也無法與你相守

台長: ◣傻青草◥ 
人氣(110) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 消費情報(網拍、網購、買賣)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文