24h購物| | PChome| 登入
2004-07-18 21:51:09| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

07.18.04 Skin Care

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

越大個, 就越覺得skin care 哩樣野好重要, 尤其是出左黎做野之後, 試過遇過d好尷尬o既情況, 到宜家都係陰影!!! 雖然係咁, 我始終都覺得自己太遲去做哩樣野, 有時候真係會怪阿媽點解我細細個o既時候唔教曉我哩樣野, 令到我本來嫩嫩的skin 變到宜家咁核突.....唉~~~ 如果skin 真係可以reset 你話幾咁好??

其實我本身對哩樣野都幾有興趣, 得閒冇事做都會溫習下, 睇吓d forum咁, 可能因為條件唔好o既原故, 所以特別落力, 不過咁並唔代表一分耕耘一分收穫, 好無奈!!! 然而, 哩樣野係冇得停架, 你一停低, 所有o既心機就會白費.......

我相信如果有一個course 係專讀skin 的話, 我一定會take 架!! 分分鍾讀番個PHD 番黎添呀!! 哈哈~~~ @o@

台長: 霞草
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文