24h購物| | PChome| 登入
2005-03-08 14:03:09| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

03.07.05

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚睇左基仔11年黎1st 個/場演唱會, 好開心呀!! 大家都好熱情, 好感動!!! 我坐係$400 o既位, 都算前的, 所謂o既第4行, 其實即係6-8行左右喇, 雖然並唔係sponser budweiser o個邊, 但係我坐係高達模型o個邊, 睇得好清楚. 個模型真係好靚, 佢有好多part 都係o個度表演, 於是乎我有好多機會同佢近距離接觸!!!哈哈, 我仲走上前同佢握手呀, 終於都握到喇, 雖然俾個衰"食蕉"(security) 拉住佢走.......佢個舞台主題以機械人為主其實都好有心思呢!!!!

有一part 我極鍾意係佢同4位和音一齊上台唱, d和音o既聲真係好正, 真係冇揀錯!!! 仲有佢跳舞呀, 真係無乜幾何可以見到佢跳舞, 雖然有少少失手, 但係真係見到佢o既誠意lor!!! 好happy!!!!! 我同tweety都話:[我地終於都等到喇!!!]

睇完concert 之後都唔係冇代價架, 哩幾日本來已經病緊, 再加埋今晚大叫大唱一番, 我已經出唔到聲喇, 我把聲又難聽又沙lor!!! 唉.......

希望基仔之後o既幾場concert都順順利利喇!! (查實佢今日都有d危險動作, 真係驚佢出事!!! touchwood) 同埋我要快d好番!!!


台長: 霞草
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文