24h購物| | PChome| 登入
2005-02-15 20:03:00| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

02.15.05

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係眾人都開工而自己仲放緊假o既日子, 真係傻呼呼的渡過哩兩天, 今日起床冇耐, 撥左個輪俾doris, 拉左佢陪我行又一城, 嘩, 一齊行又一城o既日子已經係好多年前o既事, o個時大家都仲係讀緊city!!

行街永遠都係最開心o既, 想去邊度就邊度!!! 好enjoy 哩d生活, 我諗除非等到退休啦, 唔係都唔會有哩d日子過!!! 哩排係doris o既力捧之下, 我都不其然愛上左Mary Quant o既product, 鍾意佢black & white o既design, 鍾意佢朶花花, 高貴得黎唔低b, 唔錯唔錯!!! 只可惜我去到間shop o既時候, o個d我曾經見過靚靚o既accessories都已經買唒, 要不然我又再瘋狂一番, 不得了, 不得了!!!!! 不過finally 我都買左支指甲油咁lor!! 有時候覺得指甲油哩家野,真係一分$$一分貨架, 係喳喳買個d, 幾蚊至十幾蚊鷄貨仔, 搽出黎成pat野咁, 都唔知似乜, 花花個d一搽出黎就好順!!!! oh my god!!!

同doris行街, 有種同係utopia世界o既人交流o個種感覺, 好佩服佢o個種等左幾乎三年仲依然堅持入大公司, 做自己真係想做o既工作, 而又可以唔駛受人o既閒言閒語, 勁!!!! 不過大前題當然係要有強大o既經濟支柱支持自己啦!!! 我無, 好老實!!! 琴晚同nat 講開配音班o既事, 是的, 大家都有d勞氣, 我知道你勞氣我好似做咩事都做唔成咁, 就連自己o既理想都一樣; 是的, 我也勞氣我自己做咩都左顧右盼, 思前後想, 杞人憂天, 諗得太多!!! 我諗到我要ot, 唔知自己con唔control到; 唔知點同父母講自己去上d佢地認為好無聊, 無前途o既堂; 唔知用2千幾去學初班, 仲可唔可以再用4,5千去上埋個中班.....好多好多野!!! 其實好細個o既時候, 已經覺得自己唔係為左自己而活, 係為左其他人而活........好灰!! 路, 其他唔係我揀架, 只係由始至終我以為咁樣先係岩, 先至係令父母覺得高興而去決定走.......sorry, may be i'm wrong!!! nat, forgive me, ok?之後我再打去間學校問個course, 我有d 覺得入左黑店o既感覺, 竟然叫我半個月之後先再打過去, 唔講原因!! why? who knows??? 咁, 半個月之後又會係點???

去完街番黎, 走左去火車站o既書報攤睇吓有咩新書, 睇睇吓, 笑左出黎, 係邊笑邊嬲o個種!! 我竟然見到東x新地個封面大大隻寫住 "stephy 獻身, 古巨基陷三角戀, 十年女友啞忍" , 我覺得氣憤, 係因為:

1) 我唔相信古巨基會鍾意stephy, 一個得個20-21歲o既女仔
2) 做乜野映到lorriane 好似好慘咁, d 記者好無品
3) 我唔明點解佢離開樂壇番黎之後, 黃柏高要為佢製造咁多新聞誹聞, 太多啦, 收手啦, 雖然我知道佢想將佢捧到最高, 但係我覺得此時此刻o既古巨基, 唔係當年o個個新聞同誹聞都絕少o既古巨基lor. 正如nat之前同我講:"古巨基都係做番古巨基好", 我不停點頭!!!!

>3< pako, 俾番以前個基仔我!!!!!

台長: 霞草
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文