24h購物| | PChome| 登入
2005-03-21 18:41:44| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

03.21.05

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日出o左去做野, 好鬼累.....

有時候真係唔多鍾意kitty o既態度, 自己心入面plan好o左o既野, 唔話人知, 一出聲就要人做, 又唔諗吓人o個日其實多唔多野做.......仲有, 打個intercom 入黎話自己約左人食飯, 問人同唔同佢食飯, 咁咪即係叫人自己食!!!! 唉!! 今日都唔知咩日子, 好似全日都冇咩點講過野咁, 乜都自己一個........真係食自己!!

好耐都冇試過自己一個人咁戇居居食飯, 一個人坐係麥記, 望住窗外o既人同景, 唔知點解, 諗左好多野.......諗緊要實現自己o既夢想, 25歲算唔算遲? 應該點樣起步?? 現實同理想係唔係又會融和得到??? 好迷茫.........

好坦白講, 我真係唔想去上海, 唔想o既程度去到自己會偷偷地喊, 越諗越唔想去o個隻........我覺得, 好冇安全感!!! 好似去到o個度都唔會有人take care自己咁.....好無助!!!! 再加上為左哩一次business trip, 我無左去睇基仔concert
o既機會, 我真係真係真係好想去!!!!!!!!!!!!!!!! 與此同時, 我對今次o既行程冇咩目標, 都唔知自己要做d咩, 準備d咩.....哩d好似係自己從來都未做過咁!
幾樣野加加埋埋, 我係十萬個唔想去的~~~~~~~~~

人生好無奈!!! 又或者係, 要無奈到什麼時候???

我準備換一個寫日記的地方, 因為哩個個人新聞台的確又好唔穩定, 琴晚係我最唔開心o個陣好想寫低自己o既感想, 但結果我load左好耐都load唔到個日記, 最後都係冇記低!!!!!!!!

台長: 霞草
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文