24h購物| | PChome| 登入
2004-07-17 22:52:11| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

07.17.04 spider man

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於都的起心肝去睇spider man 2 囉, 其實都唔錯o既, 雖然中間有d感情戲幾悶吓, 睇到差唔多埋尾先發現原來仲會有第三集黎緊, 係講peter 個好朋友要同自己爸爸報仇, 將會殺peter(即spider man). 有時我覺得好o既戲唔需要做咁多集, 咁樣會好悶, 同埋唔一定令觀眾留下深刻回憶!!!

最近竟然有人同我講佢立下決心戒煙, 起初我以為佢係玩玩吓, 我仲加左句:[好呀, 睇你捱得幾耐] , 記得以前我講到口水都乾埋, 都係改變唔到你o既一意孤行, 點知而家唔駛我講你自己都會去做! 有時d野就係咁奇怪, 事實話俾我聽, 我地唔需要執著係某一d野到, 放開懷抱去睇, 你會發現個結局唔一定係你想像中咁差......真係天意!!! 估唔到你真係可以做得到!!

睇黎我都要努力喇!!!

台長: 霞草
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文