24h購物| | PChome| 登入
2005-02-22 22:24:44| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

02.22.05

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係二汪o既生日, 生日快樂啊!!! 原來大家都好耐冇見面, 雖然感覺上有點疏離, 不過, 內心仍然視你為好友的!!

放完個大假番黎, 仲以為充夠電, 做野會醒d同輕鬆d, 點知........
每逢工作上有少少問題, 就會好緊張, 一緊張就面紅耳熱, 好想暈個隻.....
到底做咩呢?? 醫生話, 咁對個病唔好架!!! 我好努力咁嘗試, 成日同自己講唔好俾自己做野咁緊張, take it easy, just a job!!! (哩番說話, 係以前teresa同我講架!印象好深刻~) 好想做得到, 但係 unfortunately, 暫時都做唔到!!!

今日晏晝三點幾, 某某公司前board of director上黎同我地傾左個幾鐘, 同佢講野, 可能係因為job background 唔同左, 大纜都扯唔埋, 所以冇左以前個種拘緊, 反而傾得好開心! 聽聽一個高層o既說話, 我發覺自己好渺少, 所謂o既壓力, 可能都不足佢壓力o既十分一, 佢講o既說話, 好有意思, 好有point, 也有遠見, 始終marketing o既範疇廣d, 唔似得merchandising 咁死板!!! 開始明白點解kitty 咁緊張公司d野, 點解花咁多心機係哩間公司度, 歸根究底,係佢從來都冇試過咁位高權重, 佢同人地o既高層好唔同, kitty冇左作為高層o既一種風度同圓滑, 無論係說話上同行為上, um...我都唔識得用說話同筆墨去形容.......總而言之係兩個唔同層次o既人........唔知我幾時先可以到達哩個境界呢?? 曾經有一個人同我講: [睇你寫d字咁端正, 都唔似將來會做高層架喇!!] 聽完之後, 心諗:[我頂!! 駛唔駛講到咁盡呀??] 不過諗深一層, 又好似好有道理, 的的確確, 我見過唔少高層寫o既字都係龍飛鳳舞得黎又有美感的!!! 難道我永遠都係高不成低不就??

基仔曾經講過:[如果有人話俾我聽, 佢嘗試過達成自己o既理想, 就算成就唔大, 只要嘗試過, 我都會覺得好開心. 就好似我而家做到細個時候o既理想(漫畫主筆)一樣.] KUBI o既成就, 對佢黎講, 相信會比當上歌手更畢生難忘........

對佢哩番說話好深刻, 並唔係因為喜歡佢, 而係事實上, 哩句話對我黎講, 係一個好好o既對照同鼓勵. 好期待有哩一日.........!!!

工作上o既不足, 令我更加覺得自己有進修o既需要!!! 要努力!!
那幾道疤痕, 什麼時候才可以平復呢?? 越看就越覺得煩燥不安!!!

台長: 霞草
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文