24h購物| | PChome| 登入
2004-07-13 12:58:11| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

她...?oh~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好唔願意去補課呀~
kate竟然冇返.奸奸~
但係3個鐘就教完一課.都幾快~~
但係好多數要做呀~
好耐無上過堂.
腦都轉慢左好多.我唔想咁~~
個腦塞左~今日阿sir好sport~~
好少見佢咁著~後生左好多...

今日最令人意想不到ge原來y係咁.
今日大家圍埋傾左好多野.
分享自己ge想法.
4個人傾得好開心~~
初頭我都唔知~~班長話我知先知..
y原來係會咁嫁~~有d嚇人~~
完全變左另一個人~好似雙重性格咁~
我諗如果唔係佢個網都唔知~~
雖然好多人都會打野上網度~
但係我諗唔到有人會係網度同平時有咁大差別~~
我諗我太單純~~但係都唔好咁介意y係點~~
既然估佢唔到.唔理最好~~

今日阿哥放假.所以冇咩時間俾我上網同玩~~
有得俾我上ge時候.我又走去訓覺~~
訓到7點~好好訓..呢排成日下晝訓覺.
冇溫過書~~冇推動力呼喚我..哈~~
lo話佢已經做完pa ge功課.
咁快嫁~~整到我超級懶咁~~
佢都講得o岩ge.科科都有功課.
可能做唔切tim~~
等我玩多幾日先
聽日ge hist黎啦.
算啦~~死就死啦...


網球王子好正^^

by:12/7

台長: valerie
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文