24h購物| | PChome| 登入
2004-07-11 23:17:09| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遺憾~有冇缺憾美呀?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日唱k.早左起身.
今日唱k比先前差左.
硬係有d音唱唔到~~同埋開唔到聲.
但權好勁~~好多歌都唱到.強~
相比之下覺得好瘀~~><
下次要努力~~
冇得唱耐d呀~~
之後去左買會考題~~
都買左4本~~本來諗住買舊書~~
但算啦~~但係我ac洩左呀.
因為重複左.即係少左2年.
但算啦~~同kate夾平d~~
之後去睇佢打羽毛球~~
但係我唔鍾意個d人~
因為我地唔打冇咩問題.
就係坐都冇所謂.都唔關佢事.
雖然佢係勁.但係佢好似目中無人咁.
冇品..唔怪得n唔去啦.
我都明點解~~之後虛度光陰~~
早知出旺角啦~~算~~
好快就出得~~
之後食下午茶.得權一個食.
但係就傾計.幾好傾.
講返小學d野.真係幾正~
勾返d回憶~~唔錯~~
都知少少其他同學依家點~
希望權佢地快d搞個聚會啦.

真係好想見返琦~~知道佢咁叻咁受歡迎都好開心.
佢真係好掂~依家整到我好後悔.
以前咁唔識諗~~整到依家好難聯絡到佢.
起碼都俾我見下佢啦~~
傾下icq都好呀~~
原來佢都係讀文科~
仲係第一名.強~~
其實可能係我阻住佢~~
因為冇咁friend之後就成績好左好多.
覺得自己好衰~~
但係其實佢真係一個好好ge friend黎.
真係好好人.會心靈相通個隻.
咁就冇左個咁好ge friend.
我諗最後悔都係咁.因為好難搵.
希望快d見到佢~~好似以前咁.
雖然係住同一座.但都幾年冇見佢.
所以我都懷疑佢係咪搬左~~好傻呀呵~~
如果唔係自己唔識諗.依家都唔會咁啦.
希望上帝俾返個機會我啦~~鳴鳴...
其實傾計個陣我都諗返好多野~~
都好ge~~起碼都清楚了解自己...

之後返屋企玩返隻game.
初初好驚裝唔到.但都ok~~
但係都唔係咁好玩.可能係開頭啦.
好玩d就好..
今日琪打左幾次黎.原來約我聽日唱k.
但係連續3日補課..所以要遲d呀><
唔制呀><

今日真係感觸良多~~其實有d唔開心嫁.
但都冇計啦~~唯有唔好令自己成日都後悔啦.
原來權會自己去行~~我都會嫁~~
一個人真係有自己行ge好處..贊同...
我近排要操會考題.加油.
但係13號要quiz~真係好想drop左呢科佢.
成績又冇咩進步~~令人好沮喪呀.可惡...
唯有測完呢個quiz先啦

台長: valerie
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文