24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 23:56:49| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Strawberry~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日有去補課~~
過得都幾快~~因為要計數..
諗下又計下就好快過~~
小息時~~明知canteen冇開.
都同婷落去行一圈~~~
之後傾計傾到miss黎至散~~

放學同班長佢地一齊行返屋企~~
雖然熱~~但好開心..
我被鳳佢地笑死..
原來佢都識唱少理爸爸~~
我上星期日至第一次聽咋.
因為權唱k個陣唱.本身首歌都好笑.
加埋個mv我笑到甩嘴~~
阿鳳仲記得d歌詞.一路行一路唱~~
又將阿里爸爸唱成少理爸爸..
佢真係好搞笑~~

今日意想不到係ki+f竟然問我去唔去市中心.
雖然我本身諗住出旺角.
因為去買w-inds.隻大碟~~今日出.
但係隻碟聽日買都得~~
同埋我想同ki同f佢地出去行下.
因為第一次呀ma~~
咁難得~~我地周圍行去搜尋禮物~~
都買到滿意ge禮物~~
行得好開心~~我地仲影左貼紙相~~
得閒整落部機度先~~都影得唔錯~
我好鍾意其中一張~我覺得係最靚嫁~
好左有同佢地行街ja~
下次一定要再去呀~~
今日真係thanks ki&f.
如果唔係今日可能過得冇咁充實~
最後我地終於可以去吉野家食飯啦~~
本來大家可以早d食野~
但係我地都寧願忍到2點半~~
因為平好多嫁~~$10^^
d牛肉飯真係好正呀~~美味~~
大家都食到飽飽...再返屋企休息下.
ki好勁~~行咁耐都唔累.
仲行得好快去霸位~~我個陣隻腳都好累呀.
ki真係抵得諗幫我地去霸位^^hee~~

原本我仲諗過再出唔出去買碟好呢?
雖然仲早~~但係都係休息下先~~
婷佢都send左個網址俾我~~正~thx
我都睇左~~依家諗下都覺得冇咩野~(突然之間ge感覺)

今日ma買左士多啤梨俾我食.
超級大粒~~原本可以早d就有得食~~
但先前唔靚所以冇買到~~
原來美國d士多啤梨可以咁大粒.
等我影左相~post下都好~~
都好好味~~甜~~

台長: valerie
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文