24h購物| | PChome| 登入
2004-09-20 16:24:58| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忙得很

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

pic:普通版四季封面

中五真係好忙呀~
休息一陣都唔得~
好似星期六,日咁~
就係做功課都用左唔少時間
只係星期六休息~
已經趕唔初做哂d野~

功課都係剛好做完~~
但quiz就無咩時間溫.
好在都有溫到~~
但係我諗d成績都唔係咁好~~
因為今日測3科~~
唉..不太樂觀~

先前數學都ok~如果小心d就可以仲高分~
今次無咩溫過~~好彩~
但係下一課就死~
因為d數都唔係好識做~
希望無師自通~

但係最失望係中文~
本身自己無咩溫書~
加上miss ge要求高左咁.
個人認為~所以一定要追返~~

英文都係~~始乎仲未可以全心投入~
而會考又好快就黎~~
唉..><

呢幾日都無練跑~~
真係驚第三都拎唔到~~
超瘀嫁ma~~但真係無時間去~~
d天氣又熱~~無哂心機去~~

一陣應該去跑一陣~
10個圈都好~

今日韻同我講中六做唔做學生會~
升到我實會做~~但係我都驚升唔到~~
會考ge要求咁高~~
就算學校成績ok.
未必會考都得~~
所以...
我都希望可以同你地一齊做學生會~~
懷念e班的日子~~
今日同韻食飯好開心~~

如果旅行可以一齊玩就好~~
但係依家都唔知點~
得半班舉手~~整到我都唔想去~~
可唔可以夾埋其他班嫁~



唉...時間倒數~~
機會越少~..好像以前的我

台長: valerie
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文