24h購物| | PChome| 登入
2004-02-01 01:21:46| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31/1/2004 唱K

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日中午同Wilson , 阿嫂同Maggie去尖沙咀唱K , 今次比上次開心好多 , 梗係啦 , 之前心情甘差 ... 今次開心好多 ... 我feel到我又開始顚返啦 , Yeah ~ 我一話勁鍾意張敬軒 , 佢地即刻點"My Way" ......oooo....no.....竟然唱首甘好聽既歌 , 唱衰首歌 ... 哈哈 ... 講笑jei ... 佢地唱得好好聽 ! 望住張敬軒 ... 嘩 , 真係好正呀 !

睇返劉德華<<練習>>既 mtv , 真係好正好感動 , 睇到有d眼濕濕 ... heehee

唱<<死性不改>> , "辛苦 , 不過我5鍾意呀 !" 好好笑o羊 ?! heehee ... 我只不過係唱出我既心聲之麻 ... heehee

唱完之後 , 我地行下利時 , 終於知道間"Low B"響邊啦 ! 無o羊特別jei ?! 同佢地行街幾開心 !

最後去補習 , 又有利事 , Yeah ~

晚上竟然俾我揾到個mtv website , <<練習>> .... 又一次感動 !

P.S. 愛上左 MSN

台長: c H r I S t i N e
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文