24h購物| | PChome| 登入
2004-01-30 22:30:41| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/1/2004 尖沙咀激光

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日太眼訓啦 , 所以走堂 , 無上9:30既 e commerce . 中午返學校 , 終於見返d同學仔 , 好開心呀 ! 我地响canteen吹下水 , 歐堅今日經痛 ... 哈哈哈 ... 笑死左 ! 歐堅剪左個新髮型 , 型到呢 ?!

放學之後上左DCO傾present , 突然覺得自己5應該揀business ...

傾完之後 , 我&琪飯都未食 , 趕去尖沙咀join歐堅佢地 . 我地勁走勁走 , 終於都趕得切到海旁. 我見5到佢地 , 淨係見到d激光 , 好靚呀 . 起初同結尾既煙花係最靚呀 ... 少少已經好靚啦 ! 之後我地join返歐堅佢地 , 我地影左n甘多相 , 但不停擺左同一個post , 同一個笑容 , 點解 , 要問下歐堅同Wilson部相機啦 !

跟住 , 我地返左City , 點解 ? 因為有sing con 睇 , 仲有Wilson參加 , 我地當然要支持下啦 ! 未返之前 , 我地去左又一城醫肚 . 今日歐堅真係好爆笑 , 臘腸 , 路係由人行 ... 笑到我lei ! 勁食大賽 ... 哈哈哈 ... 阿琪食到呢 ... 我同Ceci笑到呢 ...

之後返City , Wilson唱得勁似謝霆鋒 , 幾好呢 ! 嘩 , 勁多人唱容祖兒 . 點解甘少男仔參加既 ?!

最後 , 我地一行7人去左旺角食湯水 . 歐堅話我比O'camp時白左 , 我都覺 , 不過係無血到個隻蒼白 ! 12點回家 !

台長: c H r I S t i N e
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文