24h購物| | PChome| 登入
2004-04-01 01:00:59| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31/3/2004 3月最後一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我諗我應該係工作狂囉 , 尋晚10點幾訓左覺 , 點知今朝8點就起左身 , 個心勁5安樂甘 , 好似咩都無做過 , 所以嗱嗱聲做 cciv , 做到11點幾就去返學 !

今日又係 5 太順利既一日 , 今日遲到 , 我上左半個鐘既 Stat ( 好廢既阿 Sir ) 就放得學 , 唉 , 早知5返啦 , 搵人幫我take attendence 好過啦 ! 蠢左 @_@
不過 , 好彩我返學 , 如果5係 , 都5知幾時先開電話 , 幾時先睇到有個傻佬 send sms 俾我呢 !

上完堂 , 諗住去 dco 用電腦做 cciv , 點知 full 哂 , 鬼咩 , 學期尾 , 人人都趕功 ! 去到 cs 都無 , 吹漲 ! 極不順利 bor~ 唯有去 library heir 左陣 ! 死唔信"扯" 兜多次 cs , 哈 , 又俾我搵到部bor ~

去補習 , 佢夠膽死連本 Maths 書都5帶返黎 , 都好 , 我地成堂傾計 ! 佢話 McDonald 仲有我想要個隻小飛俠 , 我補完後嗱嗱聲去 , 點知 ...

唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心

尋日仲有架 , 一日之後就無左啦 ... woowoo ...

夜晚睇 HK VS China , 好想到現場睇呀 , 不過無人陪 . 算 , 同屋企人睇都好 ! 踢得好好呀 ~ 香港 ~~ 個龍門 ! 好彩有范俊業咋 , 如果5係 , 香港點止輸一粒 ?!
上半場香港完全俾中國噤住黎打 , 過到前半場既次數好似得2 , 3 次 ... 挨到上半場 0 - 0 算 5 錯啦 ! 都係個句 ~ 好彩有范俊業 ! 見佢受傷 , 真係好驚 , 無左佢 , 香港隊走得架啦 ! 下半場總算有d野睇 , 刺激好多 , 中國個一球 , 的確好難救到既 !
睇波當然要睇埋個樣啦 , 哈哈 , 我發現到全場最得既 , 竟然係兩隊既龍門 . 佢兩個連個格都幾似 !
點解無左我個潘耀焯架 ?? 佢次次都係香港隊既正選黎架喎 ! 哦 , 原來佢受左傷 , 幾驚佢俾人踢出香港隊呀 ! 唔知佢傷成點呢 ??

台長: c H r I S t i N e
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文