24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 21:46:38| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27/3/2004 Dorothy''s dating

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

o羊我個樣真係甘細路 ? 今日行去搭地鐵既時候 , 發現有幾位著住校服 , 頂盡得 F.5 既男仔望住我 , 佢地仲夠膽死問我幾多歲 , 傻既 , 我當然5理啦 , 仲行快幾步tim , 不過真係有d驚 !

同 Dorothy 行旺角 , 突然大家今日之後既活動都cancel哂 , 佢又5洗 mark 舞 , 而我又5洗補習 , 好興奮呢 , 可以慢慢行街嘛 ! 我好耐無行街啦 , 大把野想買 ! 我地好多戰利品呢 , 又幫香港振興經濟啦 ! 大家一袋二袋 , 正 !

行完旺角之後 , 我地就去左行銅鑼灣 . Dorothy話好懷念銅鑼灣 , um , 我都係呀 ! 依家大家既活動範圍都已經變哂九龍 , 我途左返學放學响銅鑼灣轉車外 , 已經好少好少行銅鑼灣 lu , 好懷念呢 !

咦 , 原來麥嘜出左新 card , 好多都好好笑 , 好有心思呢 ! 其中一張係
"很橙
沒有你
很橙 很橙 很橙"
好正喎 , 勁有心思呢 ! 勁啱 Dorothy 個 situation 喎 , heehee ~


Anyway , "珍惜眼前人, 唔係咁容易搵到一個喜歡自己gei 人, 亦好難搵到個人願意俾自己去喜歡gei lei..." 呢句出自 Dorothy 既金句 , 我好應同 , 希望佢個立哥哥明白啦 , 亦希望 Dorothy 可以堅持落去啦 !

"每個人都有佢地唔同gei 相處方式" , 立哥哥的相處方式的確係好5同 , 佢5就你啫 , 甘你米就下佢 , "愛佢"呢個理由足夠令另一個人去就另一個 , yeah ~ 支持 Dorothy 呢 , 甘辛苦 ( 仲有幸運 )先得到 , 5好甘易放棄呀 !

台長: c H r I S t i N e
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文