24h購物| | PChome| 登入
2004-08-07 21:50:53| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

千機變3 - 屋企大戰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Mao””。。返返o黎屋企 more than one week 咋嘛﹐我老豆無端端同呀mum 開大片。都吾知拒地搞乜鬼。我又o吾敢出太多夜街﹐因為真係 scare they will 又吵大鑊﹐連我都片埋。o系。。一個又o吾話得﹐一個又o吾頂得﹐兩位小朋友真係難搞。搞到自己都 down down 地。。家下又要煩梗返英國o既住宿同機票﹐P拒既K﹐貴銀到無倫。英國間廢柴大學幫都o吾幫o下﹐靜係識比張 housing list 我﹐大老呀﹐家下我係HK 點Q 可以約實D landlord 睇 house 呀﹐相都無張睇o下﹐o吾通叫我返到 stupid UK抽住晒D 行李先至慢慢 find house 咩﹐梗係幫 我arrange D temporary room 先o加啦。係電話問張最平既機票﹐條八婆係電話到話要成 $9000﹐最慶o既係拒仲同我講Lee 張係學生票o黎o加﹐要passport 同埋學校證明信﹐火起o既我﹐當場係電話度標童﹗Now 仲未開始做份驚驚 4000字 assignment﹐真係毫無頭緒呀陰公。。由日本返香港﹐到去埋旅行﹐拖到兒家。。係。。o吾係o吾想做﹐份 assignment o吾多o吾小都計落我o既 dissertation﹐D 資料不知鬼o甘難find﹐屋企o既 internet 又o吾可以用得耐﹐個所謂 field manager 又比得少過 20 字既 project advice 我﹐加上係香港就算無野做都會睇 VCD 啦﹐rite。。。又擔心緊返返英國又得返我一個﹐個鬼個吾係畢晒業就走晒。真係有D 衝動兒家就去考空中少爺﹐起碼o吾洗煩先。

呀Hedde女女﹐點解呀運命の人仲未有答復﹐吾通個個日人都係o甘﹖

台長: Tim
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文