24h購物| | PChome| 登入
2005-10-07 04:29:15| 人氣47| 回應0 | 上一篇

我的勁Q開門雪櫃

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上個禮拜屈o左呀表表送個玩具雪櫃比我﹐真係十級興奮~~其實Lee個雪櫃我係聖誕個陣以經想買﹐當時係Jusco仲有埋街市同廚房係列﹐但係衰就衰在要自己買埋其他set玩具﹐因為買個雪櫃靜係得個殼咋﹐激死我!!個陣時係日本已經麻木地collect o左一set和食三味﹐仲要勁多repeat果隻。梯黎今雲我又會再o黎過.....> < 因為實在太得意啦﹐同埋都想第時搬出去住果陣可以有自己想擺既o野。Arm arm 琴日見完地勤﹐interview 短到爆﹐又係用英文介紹下自己﹐點解想做﹐自己有乜長處...etc最尾仲要用國語讀一篇野﹐讀到點﹐相信都晤洗我多講O_O 今晚林住勁apply埋其他 airlines 同地勤﹐希望總有一間會要我啦..今晚應邀o左呀可愛dede既飯局﹐其實呀慌鐘信個格都無我預期林到o甘差﹐仲好似方中信tim﹐自不過拒既格比較內向同埋間晤中九晤搭七下﹐做下普通朋友都晤壞o既。講開飯局﹐間銅鑼灣和民D人真係死死地﹐個waitress D 態度仲衰個係大排檔﹐搞到dede要叫個manager 黎 complain﹐個 manager 仲要比我係門口哨到拒叫咪帶位﹐都晤知係晤係慕充manager添呀。最尾仲比返張填完問卷都會有既drink coupon我地﹐心中怒火仍然不斷燃燒!

台長: Tim
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文