24h購物| | PChome| 登入
2005-09-21 05:48:50| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Summer what the F~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日訓醒就同呀uncle pang 去o左老地方食野同打機﹐雖然大家成日話玩到點悶點無聊﹐但係一打o既時候就有一股小宇宙係到不斷燃燒。。成個暑假﹐玩就好似玩到無o野好玩﹐食就食到家下連我呀媽都話我成個死肥婆o甘﹐黎克突掣十級hurt呀真係。頭先苛苛下C o林o林下不如下個禮拜dick起心干跑下步﹐呀卡卡話係最快o既keep fit方法﹐sigh...雖知係英國米又係跑過﹐跑到係條街當堂幽克﹐林返起都想死。。頭先係msn同拒傾計﹐突鬼然問我......當堂打o左個突﹐你叫我點面對好﹐不過我想信大家做個friend依然都會o甘happy~好奇待冬天既來臨﹐希望keep fit大計可以成功﹐聖誕見到拒都晤洗家下Lee個肥look。wish me luck ^_^

台長: Tim
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文