24h購物| | PChome| 登入
2005-02-18 21:46:17| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛的成長

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Arm arm 係 Akiko 間房拎起份關西外大o既學生報﹐見到呀田田幅相。我當堂臨時失控﹐當呀架問我 ‘’大丈夫‘’ o既時候﹐我即刻轉返channel 話拒係我日本所認識o既好朋友﹐搞到我當堂滴汗。。。o甘我就問下呀o架份專題係關於D乜﹐原來呀田田又幫拒o既學會創下佳績。之不過﹐拒幅相瞧緒左﹐又瘦o左。。。我真係為拒而擔心。真係好希望可以照顧到拒﹐就算係普通朋友都好﹐為拒而出一分力﹐我以經好滿足。一星期前左右﹐終於同田田MSN 左﹐拒當然知道o左事情o既真相﹐而好關心我o既狀況﹐拒話會一一係Mail同我講清楚。之不過﹐你遲遲先至有回應﹐真係o吾知你做乜。雖然田田話拒已經再無理拒o既partner, 但係我點都o吾信你係會Do甘o既人。感覺到自己再要大一歲﹐樣樣事要做到大方一D﹐o吾可以好似以前o甘樣樣o野都睇得o甘緊﹐o甘執著﹐o甘自以為是。之不過﹐決乏真正愛情而成長中o既我﹐難免會有這些後遺症。。見到呀Hedde乖女o既Message﹐我當然十級半Miss You 啦﹐記住等我同你去果間你無去到o既o契茶店High Tea 呀。仲有﹐IELTS 要加油呀知 ’’母’’ ﹐我以經記o左好多空少o既Application Forms 啦﹐等我好消息啦 ^o<


‘‘難道我時常微笑﹐便是為了忍藏﹐人前締哭講出心裡淒創﹐望旁人憐憫卻醫不好我心傷。誰亦要人來憐愛﹐願望未算瘋狂﹐誰來容許你與我的戀愛﹐獨自受傷﹐是為了感情能成長.’’

台長: Tim
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文