24h購物| | PChome| 登入
2005-03-01 08:07:20| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的二十四歲 Surprise生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Wow…靴靴聲o甘就度過o左我既生日啦。時間真係o吾等人﹐一年時間o甘 就過o左﹐雖然今期同o吾到係日本識o既朋友過﹐但係你地o既心意同Birthday message 足以令我好感動 ^_<﹐多謝晒~ 聖誕係香港o既時候已經收o左呀女o既禮物﹐我兒家都有攬住^^ 今次生日最開心o既係D日本同hk friends 鬼鬼馬馬o甘搞左個Surprise Party﹐仲親手整o左個24歲蛋糕同埋插左好多滴滴金蠟燭﹐真係好靚。搞到我當堂o林返起上年係日本慶祝果陣時插左23支蠟燭o既情境﹐簡直吹到我俐頂鼻。之後就收到拒地送o既Armani香水set﹐拒地真係好有心﹐因為我Once upon a time 講過話超想買﹐但係又o吾鬼捨得買﹐搞到我果個慕man有丁點兒鑼tim。之後果日﹐呀Terry 同Tressea 陪左我去 London shopping﹐成日都落住細雪﹐very 好feel。過左一陣子就 去o左間幾 elegant o既 日本餐廳食個生日飯。果到D魚生刺身好食到差D連C 都標埋﹐真係好開心。最後呀空姐送左盒 國泰飛機 model set 同埋袋卡路厘過億o既¹s食比我。但係點都好﹐多謝晒你地o甘有心甘同我慶祝今年最後係英國過o既生日。KISS YOU ALL ~ ^_<

台長: Tim
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文