24h購物| | PChome| 登入
2003-05-19 20:24:49| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

安心唱好K

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3:00 a.m.
繼續為我既OB拚搏
仲有好多未溫

6點幾
已經開始無心機溫
響屋企行來行去
睇報紙睇電視食早餐

8點未夠已經開始悶到準備出門口
換哂衫
試唔同既橡筋
諗下戴唔戴con

9:30a.m.
大戰OB
開o左卷我已經覺得好驚
6題揀3題
真係淨係有3題我係溫過
但唔多記得
溫o左好耐+熟o既無出
最嬲o既係
成科Stress我溫哂兼熟
佢有出
但完全唔駛用書o既內容
全題都係自由發揮
總之呢份卷就好唔正常
都唔明點解其他人咁多o野寫
好似寫極都寫唔完咁
我係一早就做咩
好悶
用塗改液將D錯字改得靚靚
將D其實唔係好關事o既o野寫埋落去
證明其實我係有好努力溫書
希望增加印象分
希望Simon因此同情我
俾高D分我
周圍望
出面落住雨
眼訓到個腦唔識諗o野
無心機再諗點樣寫好D答案
我D英文核突到…
Grammar 錯哂
字唔多識串
我都鄙視自己
我睇到都想笑
…大學生
相信OB係死o左…
個腦不停出現-----
『捱世界 好玩嗎 人情世故 凶險吧
求你告訴我 不算可怕』

11:30a.m
自由了~!
漫長o既Sem Break已經開始
但…其實又無咩特別開心o既感覺

同MeiMei & Kennx出銅鑼灣行街
不停唱住相關o既歌
去翠華食Lunch
我諗o左好耐終於諗起----
『就算當上天后但想得到一個
伴我走過天后落翠華說天光 』

去到百德新街
即時唱出----
『在百德新街的愛侶
面上有種顧盼自豪』

去到時代廣場
唔係話去時代廣場
係要話去時代的廣場----
『在時代的廣場 誰都 總會有獎』

跟住去黃金廣場
我即時諗起----
『黃金廣場內分手
在時代門外再聚』
不過我o地o既次序調轉o左

銅鑼灣…係一個大K房

大家都有收穫
我終於搵到搵o左好耐都搵唔到o既舖頭
買o左2件o野
一件俾人一件俾自己

因為MeiMei o既關係
我o地俾Sales當作中五生…
中五對我o黎講已經係好耐歷史喇

見到好多o野都好想買
不過我要儲錢!!!!

MeiMei同我響地鐵上不停狂笑
相信係嚇怕不少人
原來我o地身邊有好多名牌代言人
有黑超B啦,爆炸狗啦,同埋Paul Frank
我同MeiMei已經諗好o左一盤生意
準備賺我o地o既第一桶金

non-stop行o左最少6個鐘
加上尋晚訓o左3個鐘都唔夠
Mentally 同Physically都好累
地鐵上真係好想有人會讓個位俾我訓一訓

有怪物入侵我間房
嚇死
不過佢最後係自殺死!

隻眼已經唔痛
不過仍然眼紅紅
所以都係唔係好敢戴Con
仍然要戴住副眼鏡出街
戴住副眼鏡
眼都好似睜唔大咁
好唔舒服
不過慣o左戴Con有一個清晰o既世界
唔可以再走返入一個矇查查o既世界
唔可以返轉頭o既喇!
每次考MGT o既科都係戴眼鏡
證明呢一科係對我隻眼造成不少影響





你我永遠不肯定愛不愛誰
約不約定誰
黃金廣場內分手
在時代門外再聚
你和誰結伴前來
是否比我精采

自從前愛到現在
是哪個可一可再
你回來你不回來
儘管天蹋下來
但仍然值得與你
用餘下時間談論愛
沒錯過甚麼再分開

台長: 阿牙
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文