24h購物| | PChome| 登入
2003-05-18 21:20:31| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

漫天怪物

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

眼紅紅
眼腫
眼痛
黑眼圈大過隻眼
我隻眼咩事呀?

諗住5點起身溫書
醒o左
眼好痛
放棄起身

行去佐敦食飯時見到明星
見到明星
但唔知佢叫咩名
亦唔知佢近期拍過咩戲
最近期o既已經係”愛你愛到殺死你”,”國產零零漆”同”破壞之王”入面o既黑熊
不過我覺得佢做戲幾好笑

Library滿佈病菌
不停有人咳同打乞嚏
好似環迴立體聲+回音咁

同MeiMei諗o既o野同做o既o野越來越似
同一時間拎起樽水飲
同一時間想去廁所
同一時間覺得一個人好似Paul Frank
同一時間諗到果個人可以叫Ray Frank

發生瘀事
問Pel借字典機查字
錯手按到”發音”
極之大聲
好核突…

有外來者
牛卓A同學都o黎Poly Library溫書

OB…無信心
好驚
好驚佢唔係出我溫o左果D
我會死

搭火車返屋企
覺得自己係響菲律賓搭緊火車

火車上好多飛蟻
10個驚
突然,其中一隻怪物飛o左響住我隔離個女人身上
10萬個驚
佢一直都唔知
我不時監視佢身上o既怪物
以防佢會走到我身上
望住隻o野攪到我周身痕
大約到o左大圍
再望個女人時
發覺隻飛蟻無o左隻翼!
核突!
只係好想盡快落車
落o左車
搭扶手電梯果陣
隔離個女人同佢個Friend講
:『嘩~好多隻o野飛o黎飛去』
我望一望
漫天飛蟻
20萬個驚
唔敢再望
Dup低頭急步衝返屋企

好憎好憎o既D怪物呀!!

又有太陽花荷包蛋

850分鐘後
我就自由了~~!!





猶如童子軍 笑就猜情尋
和氣氣勝負兩方 也極幸運
猶如童子軍 努力去競爭
要高分 不要軍訓
害怕充軍 不怕受訓

日日攀山 天天比賽
卻未擔心彈殼 飛射下來
可各自地精彩 都可相愛
有甚麼不可放開

台長: 阿牙
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文