24h購物| | PChome| 登入
2003-07-22 04:15:06| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

耐了..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都好耐無寫自己既事了..一直都把歌詞代替,其實那些歌詞真的可以形容我的心情哦..所以不停地用!

hee..昨天...唉..部desktop 被我整壞左wo...好采還有notebook..同埋好采有亞殷幫我整好部notebook..多謝o我地下次出去食飯啦!!

但lee 次壞左.可能是天整定..叫我唔好成日online..唔study..我都要盡力
了..再無一年時間容許我去浪費了...我要study 大學o...

其實..唔開心,真的有很多..只是不拿出來...多余的...講咁多...會令佢地消失嗎.....但..........唉.點算呢..

我只想快些考完試啦.其他不敢想太多!! 比我考到就發達law..天下無敵ar!!!!

支持.支持.支持下去ar

台長: sylues
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文