24h購物| | PChome| 登入
2008-06-07 23:29:09| 人氣155| 回應1 | 上一篇

[荒廢]不好也不壞的一天 + UPDATE小肥暢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小肥暢又有新戲啦,今次同大S......真唔知會擦出咩火花 睇相覺得小肥暢壯左,但我始終喜歡排骨男,希望只系背心設計問題顯壯



今日都好早起身
奇怪
點解反而越唔使翻學我就越早起身
怪怪怪

之后用電腦用好耐
落樓食糖水
之后細佬同我講巨部M4被偷的事他朋友手機被偷的事
之后都穩翻
覺得啊
我在一中挺幸福的
起碼爆格的人無甘猖狂
實中校風不太好就算了
最慘D好學生啦
無啦啦又比人偷野
細佬又系藝術班
有體校生同埋巨地一齊上課
D體校生猖狂到O甘
上課都甘偷!
希望細佬無事安安全全就好了
千其米學壞!

之后過無耐
細佬又叫我食糖水
系姑姐比的
我食了一點就無食了
事因嚴先食得夠曬多了
兼且我好怕肥

翻屋k
我既飲食比系學校更加不規律
求其啦
我想甘
但我覺得我任意妄為既后果會好慘
到老多多病
就好似我好中意濕頭訓(其實唔系中意,而系無辦法,我次次都臨訓先去沖涼,而我沖涼又一定要洗頭窩,甘無法啦)
好中意“雜食”
搞到成日肚痛胃痛胃炎腸炎腸胃炎
總之問題多多
跟住明知喉嚨唔好
又中意食熱氣野
郁D又試急性咽炎發燒呢樣個樣
腎又不好啦
之前胃炎時照B超居然話我有粒綠豆甘細既腎結石
不過唔驚
飲多D水沖巨出黎OK噶啦
但我唔中意飲水
系屋k又成日懶去廁所
腎又一向不好噶啦
我同細佬都腎虛
之后又低血糖缺鐵啦
成日無食野面青口唇白嚇死人咩
鼻子不好一到春夏交際就過敏性鼻炎頂它的
哈湫打唔停仲開埋“云吞鋪”
D公仔多小小毛都唔掂得
心臟又小小雜音(都系之前甲亢害的,憎死雀巢!)
背脊dun個幾次加上遺傳爸爸的咩多小小野都又痛又攰
成個啊婆甘
總之好似我成身上下無狒好甘
不過我都貪心甘希望我唔好甘短命
壞習慣太難改

講翻正題
之后整黎整去整半個鐘
出到去居然落雨
打的去農行建行工行無間開
我頂X巨個肺咩!
成日我放假你又放假
作孽啊
整到我匯唔到款拿唔到D野
憎你!

之后再打翻的過真金會合SUEY地
巨地玩 真心話大冒險
我就唔參與了
我素來玩不起也輸不起
無謂掃大家興系米
系咩有我無甘都甘開心噶啦
于是乎我就好開心甘系甘點歌黎唱~
爽啊
做咪霸又不用比人鬧的時光真爽
部機比我按死甘滯
巨地既真心話大冒險我就無法做咩評價了
我只會同你講句:
好彩我無參與。

之后5點幾散BAND
小學生要自己打的翻去
早知我同巨一齊翻去啦
之后一支公去了大卡卡
點好熱氣的野食
后悔....................
話說個日我去林林媽咪間鋪度拿野
見有體重計順便測了測
我睇唔清
于是個姐姐幫我睇
哇救命
1 0 4
啊 啊 啊 啊 啊 啊 啊 啊 啊!
我都知我呢排放肆噶啦
古唔到居然甘就踏過100大關
點算啊點算啊
我終于有動力減肥啦
個姐姐仲系甘安慰我話
你甘高算瘦噶啦
瘦個屁
我先得個159.幾(體檢講的,不過我一向不屑,我自認過米六甘)
甘快就橫向發展
以后仲使KNOW既
肥到成只哥斯拉甘
唔得啊
我一定要減!
爭取改橫向變縱向YE

之后唱完去配眼鏡

D眼鏡框CHEAP到O甘仲賣幾百使使啊甘假
不過算數
我都系求其配個姐
理得巨
不過真系覺得好黑市咯

之后見攞鏡時間成3粒鐘
D頭發攣到起曬毛
唯有拉巨咯
求其穩間拉
D藥水難聞到................
果然一分錢一分貨!
無辦法邊個叫我經濟困難期
過了漫長的幾個鐘(手機上網睇書中度過)
終于搞掂
個個幫我拉既人仲問我撈邊行
頂咩我學生來噶撈邊行
我唯有好禮帽甘同巨講我讀緊書
巨就話睇唔出我系學生來既
無野講啦
巨都唔系第一個了
林起個次屈臣SELL眼線筆個個......
仲嘔血!
我個樣系米真系甘老啊救命
但好多人都話我生得弱智噶波
完全無道理

點知比錢時先發現比曬我就無CASH了
縱使如此我都比了
無法啦點姐
唯有去按錢咯
按完100查詢余額嚇親我
搞錯乜我使甘多
唔知點算
呢排慳D填翻巨

之后去攞一副眼鏡
去新世界打算買鏡
可惜鏡太丑梳太樣
無買成
凈買幾只伯母夾

最后搭了嘉信尾班車翻去

心情不好啦
下午穩KINI穩巨穩唔到
SMS又不復我
我打去巨屋K問巨媽咪
巨媽咪都話唔知
話如果我穩到再話巨聽

美女你去邊啊

好無MOOD啊..........................
日本電視節目宣傳圖
備注:2008年06月05日
ジョセフ絶叫!今夜6/5(木)夜8時~『恋し☆チャイナ』
【ジョセフ日記】
多忙なジョセフを癒そうと一行の向かった先は、本人も念願だった富士急ハイランド!! 
大好きな絶叫マシーンにジョセフの反応は!?
コーナー後半、レインコート姿のジョセフにも注目ですよ~

蜂蜜幸運草走宣傳活動部車~ 元暢自己在上面畫的唷~
細節...........好得意啊超中意!
雜志圖
MEN’S UNO 06/08 愛情, 非關偶像劇 鄭元暢X彭于晏
此部分只貼一張小暢子
蜂蜜幸運草第2集截圖~

台長: ♡"OK♡
人氣(155) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 高中生活紀實 |
此分類上一篇:[今日]翻德勝好開心......

肥蕓
感覺大家變淡了...都好耐未上黎留言嚕~...
保重身體..低血糖真系要食早餐...
2008-06-09 14:36:05
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文