24h購物| | PChome| 登入
2008-06-06 18:58:31| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[琴日]天佑令人失望

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日放學時小腳子舊同學車了我去康城
跟住我去林林媽媽間鋪度攞野
點知巨媽咪未翻要等半個鐘度
個姐姐比左本MINA我睇
都好睇啦雖然小小舊

等真系半個鐘林林媽媽就黎了
之后整左一陣野
就車我翻屋k
林林媽媽同林林一樣好人+體貼哦~
我翻去個時嚴好落雨
我就叫林林媽咪停系街口
因為驚入面有車塞住入去出唔到黎
我講左兩三次
但林林媽咪都堅持話:“唔得噶,落雨啊,唔驚咯,我車埋你入去啦。”
超好人的
于是就系我屋k前小小放低我了
感動中啦當然
貌似我的好朋友們的爸爸媽媽都很好人哦~
kini爸爸有次車我翻屋k都系去到門口

之后我執執就著得肉肉酸酸甘出去
反正容桂嘛我識好少人
著成點都唔驚啦
去接完kini一齊去客運站
人唔多
車上路上幾時我都同kini講M
哈哈好暢快好開心咯
kini也有講她感情問題啦當然
希望我的朋友們都無呢方面煩惱就好了
但不太可能啦

之后搭幾乎一個鐘5點左右就到天佑了
雨好大
得把姐
濕曬啦又試
睇好多間店
都唔嚴
最后翻大良了事
打算系大地睇出戲
但驚睇完翻大良無bus
唯有放棄咯

之后去新世界
都買到了
大收獲啦

之后翻屋k啦
非常早
十一點未夠

之后繼續寫M繼續睇野
點知鍵盤被爸爸沒收了
因為細佬啦
整到我萬分痛苦
之后我保證會設密碼
爸爸先比翻個鍵盤我
YA YA YA YA!勝利

1點幾kini打比我
討論翻德勝跟住又傾好多
之后兩點左右睡了明天要早起

點知今朝六點幾起身就再也訓不著了

台長: ♡"OK♡
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 高中生活紀實 |
此分類下一篇:[今日]翻德勝好開心......
此分類上一篇:[School]可惡的11日!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文