24h購物| | PChome| 登入
2008-05-02 20:23:02| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[GO OUT]與然然的52廣州行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日朝早非常非常早就起身
似乎我早已經習慣一日只睡5小時不夠的生物鐘
強!
9點多起身
落去同MAMI食早餐
食食下鬧交
我喊住上樓
你根本不考慮我的感受!

算了
我自己努力得了
不是為了誰
而是為了我自己

9點多終于同然然一齊出門口
去到客運站都成10點
無辦法錯過第一班去芳村的車
要是我們再早那么一點點就好了
于是就在候車室繼續同林林飛HK----SD短信
不知道會用幾多電話費呢
理得巨啊
還掂放假

到了廣州去了狀
一開始都好
之后多人到媽媽咪都差d唔認得
taxi成日穩人笨
成日兜路行!
超嬲但無辦法
不過好彩都有大斬獲
之后去了中華廣場那邊
食了中飯
個時都成3點幾
之后都無曬心機蕩了
就搭翻subway之后翻順德咯
哇翻到離超早
先七點唔夠
不過在車上我同然然都攰到訓到熟一熟
不知道為什么每次出去都那么累

今日自己買了幾件衫一條裙一條褲
幫林林買了對黑色高爭鞋
我打算自己買埋
最衰cash唔夠
狀附近柜機少多人排
真想X他!!!!!!!!!!!!!
于是后黎去到中華廣場無曬cash
慌忙去柜機按
好彩帶卡咋我
唔系順德都唔使翻
等比人省餐以后都無得自己出去

原先然然仲打算去動漫星城的
可惜時間真的。。
算了
總會有機會的

翻到離得嫲嫲系度
我同嫲嫲二人撐臺腳
原來今日我上樓喊之后嫲嫲有同mami理論過
但媽咪太野蠻了
算了
不講她了
姑姑就鼓勵我以后喊要系mami面前大聲喊
甘最有效
但每次喊我都唔想比人睇到
especially系屋k人
不過我盡量試下睇睇點先
mami成日對我都系甘
忽冷忽熱
就因為我有一個弟弟嗎?!

算了
都系個句
自己努力d生性d
可以養活自己就好了不起了已經

翻黎同林林緊急商量店的事
林林想黎我屋k度整因她的電腦壞了
但我個房實在亂到慘絕人寰
不得了啦
以后黎前講聲啊
等我準備下
都唔知點解我d野成日都甘易亂
衣柜執n次無幾耐又亂翻
我猜是習慣所致吧
希望以后可以找到一個可以容忍包容我呢樣努樣缺點既男人
我會開心到爆

之后同林林飛飛下干脆打比巨
但巨甘嚴出緊關亂到乜甘
講幾句算
等十分鐘再打比她
無辦法啦
又拿貨又幫我買東西自己又買東西
真辛苦啊
我要快點去辦通行證啊
癡孖筋的成日都要本人去
不知道本大小姐系勤奮高中生日日幾乎要翻學的嗎頂你lung咩

我們的店快開了
希望得到大家的支持啦!

台長: ♡"OK♡
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 高中生活紀實 |
此分類下一篇:[恭喜恭喜]我同林林開店魯~
此分類上一篇:[吼吼]懶到N世代!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文